پایه یازدهم

انشا با موضوع رقابت انسان ها

انشا در مورد رقابت انسان ها پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا با موضوع رقابت انسان ها

مقدمه:

هر کسی در زندگی خود سعی بر ورود به یک رقابت دارد و البته این رقابت بسته به شرایطی که دارد کاملا متفاوت است و نمی توانیم تمام آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم، این که هر کسی از این رقابت چه نتیجه ای می گیرد و این که آیا می تواند در مسیری که قدم گذاشته است موفق ترین باشد نیز بسیار مهم است.

تنه انشاء:

آیا انسان ها می توانند با خودشان نیز رقابت کنند؟ باید بگوییم که بله و این اتفاق هر روز در بین آن ها رخ می دهد و وقتی برای چیزی که در حال حاضر نداریم تلاش می کنیم در واقع رقابتی را درون خود به وجود آورده ایم که موجب شکل گیری شخصیت ما می شود. هدف این است که انسان ها با رقابت رشد کنند و هر روز موفقیت های خود را گسترده تر نشان دهند.

فراموش نکنید که رقابت سالم نیز بسیار مهم است و این که آیا می توانیم خودمان را در مسیری حرکت دهیم که این موفقیت همین طور پیش برود و به کسی صدمه ای وارد نشود، مثلا در ورزش یکی از مهم ترین ارکان، اخلاق است و البته که این اخلاق باید در رقابت نیز به صورت کاملا صحیح رعایت شود و نتیجه خوبی از آن گرفت.

آیا ما می توانیم رقیب خوبی باشیم؟ آیا رقابت ما نتایج لازم را خواهد داشت و آن طور که باید و شاید شکل گیری شخصیت ما به پیشرفت و روند رو به رشد ما کمک می کند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد آموختن و یادگرفتن
انشا با موضوع رقابت انسان ها
انشا با موضوع رقابت انسان ها

نتیجه گیری:

برخی از انسان ها علاقه ای به رقابت ندارند، اما ناخودآگاه درون آن قرار می گیرند و باید برای دستیابی به یک هدف مشخص تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

 

انشا با موضوع رقابت انسان هاپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

67 + = 74