پایه یازدهم

انشا در مورد آموختن و یادگرفتن

انشا با موضوع آموختن و یادگرفتن پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا در مورد آموختن و یادگرفتن

مقدمه:

آموختن و فرا گرفتن می تواند یکی از بهترین اتفاقاتی باشد که برای انسان ها رخ می دهد و آن ها مدام این حس درونی را در خود درک می کنند، افراد می توانند هر چه را که می خواهند امروز بسیار آسان تر بیاموزند و این می تواند کاملا اتفاق خوبی میان انسان ها باشد.

تنه انشاء:

عده زیادی هستند که از آموختن لذت می برند و این حس را می توانند حتی به شما هم منتقل کنند، قطعا دغدغه های زیادی برای هر کدام از ما وجود دارد و این حس خوب می تواند موفقیت های زیادی را رقم بزند، این موفقیت می تواند برای انسان ها به اشکال مختلف رقم بخورد. فکر می کنیم که وقتی چیزی را می آموزیم به بزرگ ترین نقطه در زندگی مان رسیده ایم.

اما مسئله این است که وقتی می خواهیم از آموختنی که به تازگی در ذهن خود شکل داده ایم استفاده کنیم بهتر درک می کنیم که یاد گرفتن می تواند بخش مهمی از زندگی ما باشد و مدام باید تکرار گردد. تکرار این اتفاق باعث می شود که انسان کم تر درگیر غرور شود و غرور در واقع یکی از بدترین رخداد ها و اتفاق ها برای انسان ها باشد.

هر چه بیشتر بیاموزید متوجه می شوید که دنیا چقدر می تواند برای شما عجیب و یا غیر قابل حدس باشد. حدس بسیاری از موضوعات می تواند بر پایه یادگیری ها و پیش بینی ها باشد.

انشا در مورد آموختن و یادگرفتن
انشا در مورد آموختن و یادگرفتن

نتیجه گیری:

اگر می خواهید چیزی را بیاموزید باید به یاد داشته باشید که انسان ها می توانند برای شکل دادن مسیر آینده و موفقیت به هر چه بخواهند می رسند و قطعا آموختن بخشی مهم و البته کلیدی می باشد

مطلب پیشنهادی :  انشا اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی و اجتماع

انشا در مورد آموختن و یادگرفتنپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

32 − = 23