پایه دهم

انشا درباره فصل زمستان – انشا زیبایی های زمستان

انشا در مورد فصل زمستان برای پایه دهم

پایه دهم انشا درباره فصل زمستان – انشا زیبایی های زمستان

مقدمه:

پائیز به تازگی تمام شد و جای خودس را به زمستان داد چه خوب یا چه بد فصل ها، ماه ها، هفته ها و روز ها در گذرند مهم این خاطرات و لحظات است که باید دید چگونه سپری می‌شوند توصیه ما به شما این است که از تمامی مراحل زندگی نهایت استفاده را ببرید و لحظات خوش ثبت کنید.

تنه انشاء:

از موضوع دور نشویم زمستان فصل مورد علاقه اکثر ما ایرانیان است زیرا با یک دورهمی خاص این فصل شروع می شود که به تنهایی این فصل را متمایز می‌کند وآن هم شب یلدا می باشد که بلند ترین شب سال است زمستان زیبایی های خاصی دارد بی دلیل نیست که به آن عروس فصل ها گفته می‌شود به نظر من کمتر کسی است که می‌ تواند برف را ببیند.

ولی برای تخلیه انرژی منفی خود نرود و این امر هیچ محدودیت سنی خاصی را در بر نمی‌گیرد از کودک، جوان،  نوجوان و… حتی افرادی که پیر هستند محال است که صبح پس از بیداری با دیدن برف لبخند بر لبامشان جاری نشود و خداوند منان را سپاس نگویند.

خلاصه که هر فصل خوبی های خود را دارد ولی زمستان چیز دیگریست، زیرا با نزدیک شدن به پایانزمستان حال و هوای عید به راحتی حس می‌شود بازار حال و هوای خوب دارد، حال دل مردم خوب است و همگی شاد هستند مخصوصا دانش آموزان که در این ماه تعطیلات بسیار زیادی دارند و جدا از همه چهارشنبه سوری.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد شروع یک زمستان سرد
انشا درباره فصل زمستان - انشا زیبایی های زمستان
انشا درباره فصل زمستان – انشا زیبایی های زمستان

نتیجه گیری:

حرف از چهارشنبه اخر سال شد باید طبق روال هر سال بگویم که از شما خواهش می کنیم که بچه ها شب چهارشنبه سوری مراقب خودتان باشید و ترقه بازی نکنید و سعی کنید بیشتر از باهم بودن لذت ببرید.

زیرا اگر از پدر بزرگ و مادربزرگ خود درباره سنت چهارشنبه سوری بپرسید خاطراتی را تعریف میکنند که دوست دارید آنهارا جایگزین ترقه… کنید و دلیل دوم این است که هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست پس از بزرگترین نعمت خداوندی شاکر باشید و مراقبت کنید.

 

انشا درباره فصل زمستان – انشا زیبایی های زمستانپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

24 + = 32