پایه دهم

انشا با موضوع بدشانسی و یا خوش شانسی

انشا در مورد بدشانسی و یا خوش شانسی پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع بدشانسی و یا خوش شانسی

مقدمه:

هر انسانی در طول زندگی خود روز های خوب و بد و اتفاقات مثبت و منفی را می بیند که از برخی از آن ها کاملا راضی و نسبت به برخی از آن ها ذهنیت ناراضی و منفی دارد، مسئله این است که در بسیاری از مواقع ما خودمان تصمیم می گیریم که با چه زاویه دیدی یک مسئله مهم را بررسی کنیم.

تنه انشاء:

این که مدام در ذهن خود تکرار کنیم ما انسان بد شانسی هستیم و به هر چه که می خواهیم دست نمی یابیم، کاملا مسئله اشتباهی است، در واقع چیزی به نام شانس واقعا وجود ندارد و اعتقاد به خوش شانسی و بدشانسی یک اشتباه بزرگ است، همه چیز در دستان خدای بزرگ و بخشنده است و همین طور ما می توانیم خودمان چیزی را که دوست داریم به عنوان هدق قرار داده و پیش برویم.

گاه تقدیر در این نیست که برخی از اتفاقات رخ دهد و ما نام آن را بدشانسی می گذاریم که از پایه مسئله منفی و اشتباهی است و باعث می شود که کم کم از زندگی مان نا امید شویم. حتی وقتی انسانی سعی می کند بر این مسئله غلبه کند اما باز هم به شانس اعتقاد داشته باشد نتیجه ای را که باید نمی گیرد.

چون افکار منفی در ذهن او نقش بسته و قطعا شرایط آن طور که می خواهد نمی شود و نر نتیجه درگیری های زیادی در ذهن و فکرش شکل می دهد. بهتر است همواره با خود تکرار و تلقین کنیم که ما انسان خوش شانسی هستیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد یک روز از کلاس درس
انشا با موضوع بدشانسی و یا خوش شانسی
انشا با موضوع بدشانسی و یا خوش شانسی

نتیجه گیری:

هر چه تلاش در زندگی بیشتر شود افکار منفی نیز بهتر و آسان تر از ما دور خواهند شد.

 

انشا با موضوع بدشانسی و یا خوش شانسیپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

90 − 86 =