پایه دهم

انشا چگونه روز های سخت زندگی را تحمل کنیم

انشا پایه دهم چگونه روز های سخت زندگی را تحمل کنیم

پایه دهم انشا چگونه روز های سخت زندگی را تحمل کنیم

مقدمه:

هر کسی در زندگی خود روز های سختی دارد که تحمل همه چیز برایش در آن غیرممکن است، دوست دارد هر چه زود تر از این وضعیت رها شود و حتی ممکن است نا امید شود، مسئله مهم این است که زندگی بسیاری از ما گاه با تغییرات عجیبی روبرو می شود و چنین مسئله ای نیز به وجود می آید.

تنه انشاء:

همیشه نا امیدی می تواند بدترین و تلخ ترین اتفاق ممکن باشد، در هر وضعیتی که هستیم هیچ گاه نباید امید به آینده داشته باشیم. انسان ها باید بیاموزند که در هر شرایطی امید خود به خداوند بزرگ و متعال از دست ندهند. در روز های سخت باید به یاد داشته باشیم که همیشه خداوند بزرگ در کنار ماست، در واقع هرچه در زندگی ماه رخ می دهد خواست خدای بزرگ است. او می خواهد تا ما مورد آزمایش قرار گیریم و هر گاه که از این آزمایش پیروز بیرون آمده و نسبت به آفریدگار جهانیان نا امید نشویم، آن روز بهترین است.

در صورتی که همواره به هدف خود امیدوار باشید و بدانید که چه راهی مناسب حرکت شما در زندگی است، قطعا نتایج بهتر و موفق تری را بدست آورده و در نتیجه تفکر و تعقل انسان ها در زندگی بسیار مهم است. هر چه با دقت بیشتری مسیری را انتخاب کنیم امکان روبرو شدن با شکست در آن نیز کم تر خواهد شد.

انشا چگونه روز های سخت زندگی را تحمل کنیم
انشا چگونه روز های سخت زندگی را تحمل کنیم

نتیجه گیری:

در روز های سخت باید بدانیم که همراهان ما می توانند بهترین سنگ صبور باشند، البته کسانی که به ما نزدیک تر هستند و می خواهند زندگی مان را به سمت و سوی مثبت و نگرش خوبی دگرگون کنند. تلاش بهترین روش رسیدن موفقیت است.

انشا چگونه روز های سخت زندگی را تحمل کنیمپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =