پایه هشتم

انشا با موضوع ما باید از چه کسانی متنفر باشیم

انشا در مورد دوست بد و افرادی که نفرت انگیز هستند

پایه هشتم انشا با موضوع ما باید از چه کسانی متنفر باشیم

مقدمه:

هر چقدر هم مثبت اندیش باشیم همیشه کسانی هستند که در زندگی مان از آن ها متنفر هستیم و می خواهیم که مسیر خود را از آن ها جدا کرده و هیچ گاه نیز به این افراد توجهی نداریم، زیرا آن ها همواره سعی می کنند مشکلات زیادی را هم به صورت ناخودآگاه و هم آگاهانه برای دیگران ایجاد کنند.

تنه انشاء:

اگر فکر می کنید درگیر افرادی شده اید که زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده اند و باعث می شوند حس گناه و نگرانی در ذهن شما ایجاد شود، حتی اگر صمیمی ترین و نزدیک ترین دوست شما هستند از آن ها عبور کنید.

بدون کوچک ترین غفلتی باید بدانید که وقتی کسی به شما توهین می کند او نمی تواند در آینده شما را و شخصیتتان را به سمت و سوی خوبی ببرد. همواره کارش آسیب زدن به دیگران است و عده ای نیز سعی می کنند مسیری را انتخاب کنند که همواره به دیگران توهین کنند، می تواند ناشی از خلع شخصیتی و یا نقصی باشد که در وجود خود می بینند.

افرادی که ما را به کار های اشتباه زشت، ناپسند، تقلب و همین طور خلاف دعوت می کنند قطعا به دنبال منافع خود هستند و برایشان تفاوتی نخواهد داشت که زندگی شان چه تغییراتی را نباید بپذیرد. آن ها بیشتر دوست دارند دیگران را نیز به اشتباهات آلوده کنند.

انشا با موضوع ما باید از چه کسانی متنفر باشیم
انشا با موضوع ما باید از چه کسانی متنفر باشیم

نتیجه گیری:

هر چقدر هم سعی کنیم این گونه افراد را تغییر دهیم، آن ها در مقابل رشد شخصیتی و عقلانی مقاومت می کنند، ممکن است به دلیل ذهن محدود نتوانند به هدفی که دور از هر گونه افکار منفی باشد برسند.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل با یک دست دهندوانه نمی توان گرفت

فکر می کنم که هر کسی می تواند دوست خوب و بد را از هم تشخیص دهد، البته ملاک ها با یکدیگر متفاوت است، گاه دوستی دلسوز است و ما به اشتباه به دلیل ناپختگی او را شخصی منفی می دانیم. در صورتی که احتمال این مسئله نیز وجود دارد که افکار ما منفی باشد.

دروغگویی نیز شروع یک شخصیت منفی است و باعث می شود انسان برای اثبات حرف های دروغ خود دست به کار های دیگری نیز بزند که وضعیت را لحظه به لحظه بدتر می کند.

 

انشا با موضوع ما باید از چه کسانی متنفر باشیمپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

98 − 89 =