پایه دوازدهم

انشا ضرب المثل کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من

انشا جمله مشهور کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من

پایه دوازدهم انشا ضرب المثل کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من

مقدمه:

ضرب المثل ها همیشه برای بیان بهتر عقاید و منظور ما می توانند عالی باشند و این که دغدغه ای است وقتی می خواهید حرفی را بیان کنید آیا افراد مورد نظر شما کاملا دقیق آن را حس کرده و در ذهن خود تجسم می کنند یا خیر؟ این اتفاق در مورد ضرب المثل ها رخ می دهد و به بیان آزاد کمک می کنند.

تنه انشاء:

ضرب المثل کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من بیان می کند که در بسیاری از مواقع هر چقدر هم که روی کمک دوستان، نزدیکان، آشنایان و فامیل حساب کنیم، باز هم در برخی موارد خودمان باید وظیفه مان را انجام داده و نباید انتظار زیادی از اطرافیانی داشت که به ظاهر انسان های بسیار فعال و عملگرایی هستند و می توانند درک کنند که یک مسیر چقدر سخت است و در مورد آن برای شما کاری انجام نمی دهند.

آن ها گاهی به دنبال منافع خود هستند و شما باید برای آن ها کاری را انجام دهید؛ اما برخی نیز نمی توانند چیزی که شما می خواهید را به واقعیت نزدیک کرده و سرانجام خوبی را برای شما رقم زده و باعث شوند که حس عاقبت بخیری در شما به طور ویژه ای ایجاد شود. برای بسیاری مهم نیست که ما در مسیر زندگی چه انجام می دهیم، چگونه پیش می رویم و چه چیزی در انتظار ماست و آسا سرانجامی که ما می خواهیم را نیز دیگران برای ما آرزو می کنند یا خیر؟

بیان این جمله می تواند به شما و اطرفیان ثابت کند که برای دستیابی به خواسته ها خودتان تلاش می کنید و این شما هستید که کاری را حتما انجام می دهید.

انشا ضرب المثل کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من
انشا ضرب المثل کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من

نتیجه گیری:

ضمن این که باز هم نباید انتظار داشت وقتی تلاشی می کنید و به سرانجام نمی رسید عده ای دیگر برای شما دلسوزی کرده و بخواهند بیان کنند که شما حتما نتیجه می گیرید و یا این که دیگران حق را به شما می دهند.

انشا ضرب المثل کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت منپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

31 + = 32