پایه دوازدهم

انشا با موضوع تفاوت سن و اختلاف سن افراد

انشا در مورد تفاوت سن و اختلاف سن افراد پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع تفاوت سن و اختلاف سن افراد

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد سن و سال تولد است. انسان ها هر کدام در یک روز از سیصد و شصت و پنج روز سال، در یک ماه از دوازده ماه سال و همین طور در یک سال به دنیا می آیند. اگر به تقویت ما بخواهیم این رقم را بدست آوریم، انسان ها در بازه زمانی 1398 سال بدنیا آمده اند.

تنه انشاء:

تجربیات گوناگونی در سال های تولد مختلف وجود دارد که می تواند بسیار اعجاب انگیز باشد. در واقع هر کسی قطعا روز تولید و سال تولد خود را دوست دارد. گفته می شود که متولدین هر ما ویژگی های خاصی دارند.

اما این مسئله نمی تواند به هیچ عنوان دقیق و علمی باشد. گاهی شاید ویژگی دو فرد که متولد یک ماه خاص هستند به هم شبیه باشد، اما به این معنی نیست که تمامی ویژگی های آن ها به یک صورت است.

احتمالا تفاوت های زیادی میان آن ها وجود دارد و نمی توانیم در هر شرایط و وضعیتی آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم.

انسان ها باید بدانند که هر چه سنشان بالا تر می رود به این معنی نیست که نسبت به دیگران دانا تر هستند، اما حفظ احترام بزرگ تر همواره واجب است. این بزرگی می تواند معانی مختلفی داشته باشد و ویژگی های متفاوتی را در هر انسانی مورد نقد و بررسی قرار دهد.

انشا با موضوع تفاوت سن و اختلاف سن افراد
انشا با موضوع تفاوت سن و اختلاف سن افراد

نتیجه گیری:

ما به هر حال باید به کسانی که از نظر سن و سال از ما بزرگ تر هستند احترام بگذاریم. بعلاوه این که عده ای هستند که به دلیل هوش بالا مدارج علمی را زود تر می پیمایند، در این وضعیت قطعا باید مورد عزت و احترام قرار گیرند و این بسیار مهم است.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع زندگی با شادی و امید

 

انشا با موضوع تفاوت سن و اختلاف سن افرادپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =