پایه دوازدهم

انشا با موضوع زندگی با شادی و امید

انشا در مورد زندگی با شادی و امید پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع زندگی با شادی و امید

مقدمه:

هر کسی باید یباموزید که چگونه زندگی آرام و بدون دغدغه ای داشته باشد، چگونه ذهن خود را از شرایط سخت آزاد کرده و حتی مشکلات خود را نیز یک به یک حل کند، مسئله کلیدی که کم تر در مورد آن می شنویم این است که ما چگونه می توانیم چنین زندگی را داشته باشیم و آیا در هر شرایط این وضعیت عملی می شود؟

تنه انشاء:

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که وقتی انسان در نا امیدی زندگی کند چه روز ها و رخداد های سختی در انتظارش است و چه اتفاق های بدی نیز برای او رخ می دهد؟ مسئله دیگری که شاید کم تر درگیر آن باشیم که دلیل زندگی آرام و امیدوارانه برخی از انسان ها حتی در بدترین شرایط و سخت ترین لحظات چیست؟

می توانیم در این مورد توضیح دهیم که آن ها همواره خود را وابسته دیگران نمی دانند و هر چیزی که می خواهند را خودشان با تلاش بدست می آورند. این تلاش هر روز بیشتر ار گذشته خواهد شد و حتی می توان گفت که وابستگی آن ها نسبت به انسان های دیگر روز به روز کم تر و کم تر می شود. اما آیا همین مسئله کافی است؟ قطعا خیر وقتی به آینده بنگرید متوجه می شوید که همراهی برخی از انسان های مهم زندگی تان را همواره نیاز دارید.

در واقع از آن ها انتظار دارید که کنار شما باشند و در روز های سخت نیز در این مسیر یاری تان کنند و از شما دور نشوند.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع زندگی در خارج از ایران
انشا با موضوع زندگی با شادی و امید
انشا با موضوع زندگی با شادی و امید

نتیجه گیری:

انسان باید با خوبی کردن به دیگران بیاموزد که چگونه زندگی را برای خودش و افراد دیگر زیبا سازد، در این شرایط دیگران نیز در روز های سخت یاری اش می کنند.

 

انشا با موضوع زندگی با شادی و امیدپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.35 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 57 = 67