پایه هفتم

انشا زیبایی های فصل تابستان

انشا با موضوع زیبایی های فصل تابستان پایه هفتم

پایه هفتم انشا زیبایی های فصل تابستان

مقدمه:

قطعا تابستان یکی از بهترین فصولی است که هر کسی انتظار آمدنش را دارد و بیشتر ما برای تابستان لحظه شماری می کنیم، بخصوص اگر مشغول تحصیل باشیم، این اتفاق به مراتب بیشتر به ما حس خوبی می دهد، نه صرفا به دلیل دور شدن از فضای درس، بلکه فرصتی داریم برای استراحت و تمرکز بیشتر.

تنه انشاء:

تابستان همیشه برای ما لحظه شروع اتفاقات پر از هیجان است، بیشتر به سفر می رویم و حتی لحظاتی را تجربه می کنیم که می توانیم بگوییم بی نظیر هستند و همواره در ذهن ما باقی خواهند ماند، بخصوص این که به شهر های ایران سفر کنیم، از شمال ایران و دریای خزر گرفته تا جنوب و جزیره کیش، بسیاری نیز ترجیح می دهند به مناطق سرد تر سفر کنند و یا این که به ورزش کردن بپردازند.

معمولا در تابستان فرصت بیشتری برای حضور در کلاس های فوق برنامه از جمله زبان های خارجه، ورزشی و… داریم. بهتر است به هیچ عنوان تیر، مرداد و شهریور را از دست ندهیم و نهایت استفاده را از این سه ماه زیبا ببریم.

البته تابستان نیز معایب خاص خود را دارد و قطعا گرما مشهود ترین است. می توانیم هر روز از تابستان را کار های جدید و هیجان انگیزی انجام دهیم، معمولا ورزش های آبی برای این فصل بسیار ایده آل و بی نظیر هستند.

انشا زیبایی های فصل تابستان
انشا زیبایی های فصل تابستان

نتیجه گیری:

البته که هر فصلی زیبای های خاص خود را دارد، اما از یاد نبریم که معمولا به عقیده ما تابستان از مابقی فصل ها زود تر می گذرد و این معمولا اتفاق غم انگیزی است. همیشه سعی کنید خاطرات روز های تابستان را یادداشت کنید، چون بسیار زیبا هستند و می توانند تبدیل به خاطره بی نظیری شوند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد زیبایی های فصل تابستان

انشا زیبایی های فصل تابستانپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 20 = 26