پایه دهم

انشا با موضوع استفاده از تقلب در درس و زندگی

انشا در مورد استفاده از تقلب در درس و زندگی پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع استفاده از تقلب در درس و زندگی

مقدمه:

گاهی ممکن است در زندگی با اتفاقاتی روبرو شویم و به دنبال راه فرار و یا میانبری باشیم برای گذشتن از سختی ها و مشکلاتی که پیش و روی ما قرار گرفته است و انگار عبور از آن ها تقریبا غیرممکن است، هر کسی می داند که انسان می تواند برای دستیابی به هدف خودش تلاش کند و یا این که از شیوه های متداول و گاه آسان تقلب استفاده کند.

تنه انشاء:

تقلب کردن ممکن است برای چند بار نتیجه خوبی داشته باشد، اما در نهایت چیزی که می خواهید نخواهد شد و وضعیت روز به روز بدتر از گذشته می شود، این که مسیری را با تقلب شروع کنیم قطعا اتفاق مثبتی نیست و همواره با مشکلات بزرگ و کوچک بیشتری آشنا می شویم، چون مثلا در یک امتحان با تقلب پیش می رویم و اتفاقا نمره خوبی نیز کسب می کنیم.

اما اتفاقی که در آینده منتظر ماست ممکن است روز به روز بدتر شود، گاهی اتفاقات سخت می شوند و اگر حس می کنید که ادامه مسیر ممکن نیست، احتمالا یا امید خود را از دست داده اید، یا تلاشتان کافی نبوده و یا مسیر را اشتباه انتخاب و حتی تقلب نیز می تواند چنین حسی را در انسان ها به وجود آورد.

انسان باید برای ورود به یک کار و حرفه خاص کامل آن را آموخته تا به هیچ عنوان با مشکلی مواجه نشود. هر چه تقلب بیشتر شود انگار همه چیز پوچ و اشتباه است.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد روزنامه ها و بررسی انواع آن ها
انشا با موضوع استفاده از تقلب در درس و زندگی
انشا با موضوع استفاده از تقلب در درس و زندگی

نتیجه گیری:

سرانجام زندگی تمام انسان ها اتفاقی است که خودشان می خواهند و بستر به وجود آمدن آن را رقم زده اند. هر چه این اتفاق مثبت تر باشد، ادامه زندگی حس بهتری به ما منتقل می کند.

 

انشا با موضوع استفاده از تقلب در درس و زندگیپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 11 = 18