پایه دهم

انشا در مورد زندگی در روستا های دور افتاده و محروم

انشا با موضوع زندگی در روستا های دور افتاده و محروم پایه دهم

پایه دهم انشا در مورد زندگی در روستا های دور افتاده و محروم

مقدمه:

زندگی در برخی از وضعیت ها بسیار سخت است و وقتی تصور می کنیم که ممکن است نصف امکانات ما را نیز نداشته باشند شرایط به مراتب سخت و سخت تر می شود. در این وضعیت باید برای دگرگون کردن زندگی آن ها نیز چاره ای اندیشیده شود و وضعیت روز به روز بهتر گردد.

تنه انشاء:

زندگی در برخی از روستا ها با توجه به دور بودن از بسیاری امکانات مانند آب لوله کشی، برق و همین طور گاز در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد. در این حین البته برخی از روستا ها وضعیت بهتری دارند و زندگی در این روستا ها به مراتب آسان تر است، اما شما چه فکری می کنید؟ آیا می توانید در یک روستا که اینترنت ندارد زندگی کنید؟ آیا زندگی برای شما آسان خواهد بود.

امروزه زندگی ما وابسته به تکنولوژی است و شاید لحظه ای از آن دور باشیم اتفاقات بدی برای ما رقم بخورد و همین طور شرایط هر روز سخت و سخت تر شود.

فکر این که تا چه حدی امکاناتی مانند برق در زندگی امروزه انسان ها مهم است نیز می تواند شما را درگیر خودش کند، این که آیا می توانیم لحظه ای دنیا را بدون نیروی برق تصور کنیم؟ قطعا بسیاری از چیز ها بر هم می ریزد و اتفاقات هر بار سخت و سخت تر می شود.

حتی ممکن است شرکت های زیادی ورشکست شوند و کارخانه های بزرگ نیز اگر برای لحظه از کار افتاده و درگیر مشکل شوند سود دهی کم تر می شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل و جمله معروف همه را برق می گیرد ما را چراغ نفتی
انشا در مورد زندگی در روستا های دور افتاده و محروم
انشا در مورد زندگی در روستا های دور افتاده و محروم

نتیجه گیری:

واقعا زندگی در برخی از روستا ها با تمام سخت هایی که دارد می تواند لذت بخش باشد، بخش عظیم لذت آن مربوط به دور بودن از ترافیک و لحظات سختی است که مدام در شهر با آن درگیر هستیم.

انشا در مورد زندگی در روستا های دور افتاده و محرومپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − = 13