پایه یازدهم

انشا در مورد یک دوست خوب

انشا با موضوع همراهی با یک دوست خوب برای پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا در مورد یک دوست خوب

مقدمه:

دوستی راستین , زیباترین نعمت‌های خداوند است که باید مانند هر چیز ارزشمند در جهان ستایش و پرورده شود . دوست خوب کسی است که هیچ توقع و خواسته‌ای ندارد . یک دوستی واقعی رنگ‌های مختلف احساسات دارد , گاهی اوقات شاد می‌شوند , گاهی احساساتی می‌شوند و زمانی که با یکدیگر می‌جنگند , اما این بر دوستی واقعی آن‌ها تاثیر نمی‌گذارد.

تنه انشاء:

دوستان واقعی همیشه مراقب , عاشق , وفادار , وفادار , یک منتقد کوچک و از همه مهم‌تر قابل‌اعتماد برای دوستانشان هستند . این ویژگی‌ها دوست خوبی هستند . کسی که شما را فریب می‌دهد , پشت سر شما صحبت می‌کند و به شما می‌خندد که هرگز که نمی‌تواند دوست واقعی باشد.

دوستی رابطه‌ای است که در آن دوستان حرف های یکدیگر را گوش می‌دهند و سعی می‌کنند مشکلات یکدیگر را درک کنند. بنابراین می‌توانیم بگوییم که این رابطه در مورد شنوندگان خوب است . داشتن یک دوست خوب همیشه مثل یک مروارید است.

اگر بتوانید دوست خوبی پیدا کنید قطعا انسانی موفق در زندگی می شوید، چون او شما را از شر و بدی در امان نگه داشته و کمک می کند به شرایط ایده آل برسید، البته شما نیز در قبال او این وظایف را دارید و باید به حمایت او در شرایط سخت بپردازید. در نتیجه تمامی این اتفاقات امیدواریم که همه شما دوست های خوبی داشته باشید و زندگی تان در کنار آن ها پر از اتفاقات خوب باشد.

ما به دوست های خوب برای لحظات شاد و غم نیاز داریم، آن ها باید در هر دو وضعیت در کنار ما باشند و ما را حمایت کنند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد ویژگی های یک دانش آموز خوب
انشا در مورد یک دوست خوب
انشا در مورد یک دوست خوب

نتیجه گیری:

انسان هایی که ما را در سختی ها نیز یاری می کنند دوست های واقعی هستند و ما نیز باید این عمل را در قبال لطف آن ها انجام دهیم.

انشا در مورد یک دوست خوبپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 44 = 52