پایه هفتم

انشا در مورد بازی های کامپیوتری

انشا در مورد بازی های کامپیوتری پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد بازی های کامپیوتری

مقدمه:

سلام، موضوع انشاء امروز ما در مورد بازی های کامپیوتری است ازعلاقه منداش تا کسانی که به طور کل با آن دشمن هستند و از خوبی ها گرفته تا مزایا و معایبش پس حتما آموزان عزیز با دقت این انشاء را بخونند.

تنه انشاء:

همانطور که امروزه شاهد هستیم اکثر جوانان و نوجوانان به سمت بازی های کامپیوتری روی آورده اند که متاسفانه در روزمره، خود زمان زیای را به ابن موضوع اختصاص داده اند طبق معمول استفاده هرچیز به اندازه اش درست و زیادی اش و استفاده بیش از حد تاثیر منفی به همراه دارد .

متاسفانه چون ما در سن کم اهل زیاه روی هستیم کم کم این موضوع برای ما تبدیل به مشکلی بزرگ شده مشکلاتی از قبیل درد از ناحیه کمر و تنبلی چشم البته صحیح است.

راه هایی برای این موضوع درنظر گرفته شه از قبیل صندلی مخصوص بازی و ورزش چشم جهت رفع خستگی چشم برای زل زدن به یک نقطه مشخص برای مدت طولانی.

اما روی صحبت ما با آن دسته از افرای است که زمان بسیار زیادی را پشت بازی های کامپیوتری سپری میکنند که تاثیرات مخربی می تواند به صورت دراز مدت هم از لحاظ جسمانی هم روحی  وارد کند، از قبیل خستگی شدید و بهم ریختن ساعت خواب که مسئله ای کلیدی و بسیار مهم برای بسیاری از نوجوانان در سن بلوغ می باشد که باعث ترشح هورمون رشد می شود.

انشا در مورد بازی های کامپیوتری
انشا در مورد بازی های کامپیوتری

نتیجه گیری:

اما از محبوبیت این نوع بازی ها گفتیم در میان نوجوانان از معایب آنها هم نیز گفتیم، حال میرسیم از مزایای این بازی ها این بازی ها به شدت مهیج هستند و در سبک های مختلف دسته بندی میشوند که موضوعات اکشن که باعث ترشح آدرنالین بسیار بالا می شوند. بازی هایی هم هستند که به اصلاح شبکه و یا عموما به صورت چند نفره قابل انجام هستند.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء کتاب شعر

 

انشا در مورد بازی های کامپیوتریپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

66 − = 59