پایه دوازدهم

انشا حکایت زندگی انسان های نا امید

انشا با موضوع زندگی انسان های نا امید پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا حکایت زندگی انسان های نا امید

مقدمه:

انسان های نا امید نمی توانند در مقابل اتفاقات خوب تشخیص درستی داشته باشند، در واقع اگر حس می کنید که زندگی پر از لحظات تلخ، سخت هستید، باید بگوییم که بهتر است این تلخی ها و سختی ها را دور کنید از خود و البته این شروعی است که می تواند شما را از نا امیدی های تلخ رها کند.

تنه انشاء:

هر کسی می تواند به راحتی نا امیدی ها را از زندگی دور کند، این دور شدن می تواند باعث شود که به سمت و سویی هدایت شویم که مدام سعی می کنیم از مشکلات فرار کنیم، البته فرار در جهت درست، درست زندگی کردن می تواند شروع مناسبی باشد برای دستیبابی به هدف های دور از ذهن. هر کسی در ذهن خود هدف های مهم و بزرگی دارد.

در صورتی که می خواهید هر روز موفق تر از گذشته باشید، تنها یک راه دارید. این است که نا امیدی را بزرگ ترین دشمن خود بدانید و سعی کنید مسیری را انتخاب کنید که هر چند خطرات بزرگی دارد، اما در نهایت پیروزی بهترین اتفاق خواهد بود. تمرکز هر کسی باید در زندگی خود باشد. باید بدانیم که انسان ها ممکن است در مسیری که انتخاب می کنند تفاوت های بزرگی داشته باشند.

انشا حکایت زندگی انسان های نا امید
انشا حکایت زندگی انسان های نا امید

نتیجه گیری:

اتفاقا هر کسی می تواند بیاموزد که زندگی پر از سختی های طاقت فرسا است، اما به این دلیل می تواند با مسیر نا امیدی نیز آشنا شود. در موفقیت ها تنها کسی می تواند نقش مستقیم و مفیدی داشته باشد که سعی کند هدف را یافته و برای دستیبابی به آن از تمام تلاش های که می شود و می تواند استفاده کند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد ایجاد تغییر در زندگی

 

 

انشا حکایت زندگی انسان های نا امیدپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

35 − = 31