پایه هفتم

انشا جان بخشی به اشیاء سنگ

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء سنگ پایه هفتم

پایه هفتم انشا جان بخشی به اشیاء سنگ

مقدمه:

شاید برای شما عجیب باشد که در مورد زندگی یک سنگ بدانید، اما باید بگوییم که هر موجودی می تواند از زبان خود با شما سخن بگوید و البته که این کار را انسان ها در طول تاریخ به اشکال مختلف انجام داده اند. مسئله مهم این است که جان بخشی به سنگ نیز می تواند به همین اندازه جالب و هیجان انگیز باشد.

تنه انشاء:

من یک سنگ در پارک هستم، روی زمین بوده و زندگی ام گاهی تکراری و گاهی هیجان انگیز است، انسان ها گاه از روی سر من رد شده و این اتفاق باعث می شود کمی جابجا شوم، ما در کنار دوستان خود زندگی شادی داریم، رنگ های متنوعی داشته و مسئله عجیب این است که گاهی برخی از دوستانم گم می شوند و من به این فکر می کنم که چه اتفاقی رخ می دهد که این مسئله تبدیل به یک رخداد تلخ برایم می شود.

چون به تازگی با برخی از آن ها آشنا شده ام و جدایی البته برایم سخت ترین کار ممکن است و به هیچ وجه دوست ندارم مجددا برای دوستان جدیدی که دارم این اتفاق رخ دهد، در نتیجه همواره ترجیح می دهد بیشتر با آن ها صبحت کنم تا اطلاعات بهتری در مورد آن ها داشته باشم و این کارم را دوست دارم و بعلاوه این که سرگرم خواهم شد.

انشا جان بخشی به اشیاء سنگ
انشا جان بخشی به اشیاء سنگ

نتیجه گیری:

من ممکن است زندگی ساده ای داشته باشم اما از این وضعیت راضی هستم و همواره تکرارش خواهم کرد. زندگی هر کسی ممکن است دچار تکرار شود، اما این که مجددا خود رابه وضعیت عادی بازگردانده و متوجه این مسئله شود که تلخی ها همیشه وجود دارد و باید خودمان را از این شرایط رها کنیم، همه چیز حل می شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع ضرب المثل ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است

 

انشا جان بخشی به اشیاء سنگپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.95 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 84 = 89