پایه هفتم

انشا جان بخشی به اشیاء مترسک

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء مترسک پایه هفتم

پایه هفتم انشا جان بخشی به اشیاء مترسک

مقدمه:

من یک مترسک در میان باغ ها و دشت های شمال کشور هستم و زندگی گاه سخت و گاه آسانی دارم، در فصولی که هوا خوب است من می توانم به اطراف مسیر نگاهم را تغییر دهم و بازی کردن کودکان در اطراف خود را تماشا کنم. من به بی حرکت بودن معروف هستم.

تنه انشاء:

در واقع زندگی ام به این صورت است که توسط کشاور که پیرمردی مهربان است ساخته شده ام و مسئولیت دارم تا پرندگان را از این محیط دور کنم تا آسیبی به گیاهان، باغ ها، مراتع و مزرعه وارد نشود، از این رو باید بگویم که زندگی ام گاهی ممکن است خسته کننده باشد و قطعا از این وضعیت راضی نیستم.

در نتیجه دوست دارم به اطراف حرکت کنم، اما همان طور که می دانید من یک جسم بی جانم و در این شرایط مدام دچار نا امیدی می شوم. باران که می بارد خیس می شوم و از این وضعیت نیز رضایتی در دلم باقی نمی ماند و می خواهم مانند انسان ها زندگی آسان و بی دردسری به دو از ترس و دلهره و ناراحتی و حتی ننهایی داشته باشم.

کاش حداقل مترسک دیگری نیز بود که در کنار من زندگی می کرد و با هم درباره موضوعی صحبت می کردیم و این شرایط حداقل بهتر از وضعیت فعلی من بود.

انشا جان بخشی به اشیاء مترسک
انشا جان بخشی به اشیاء مترسک

نتیجه گیری:

دوست دارم زندگی ام در آینده تغییر کند و بجای یک انسان زندگی کنم، یعنی مجبور نباشم در جایی ثابت زندگی کرده و حتی حس خوب آزادی را نیز تجربه کنم که قطعا بی نظیر و خارق العاده است.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع ضرب المثل ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است

همواره می خواهم هر چه را می خواهم با تلاش بدست آورم و از زندگی ام نیز لذت ببرم.

 

انشا جان بخشی به اشیاء مترسکپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 2.88 ( 3 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 7