پایه دهم

انشا با موضوع زندگی در خارج از ایران

انشا درباره زندگی در خارج از ایران پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع زندگی در خارج از ایران

مقدمه:

برخی به دلیل مسائل کاری و خانوادگی زندگی خارج از ایران را انتخاب می کنند، آن ها از کشورمان سفر کرده و به سرزمین های دوری می روند که از مرز ها گذشته و معمولا طی سفر هوایی، زمینی و دریایی انجام می گردد.

تنه انشاء:

برخی نیز ترجیح می دهند برای پیشرفت های کاری و کسب مدارج علمی از کشورمان خارج شوند و پس از مدتی دوباره به ایران باز می گردند؛ آن ها عموما در بهترین دانشگاه های دنیا پذیرفته می شوند و پس از طی مراحل تحصیل در ایران فعالیت و کسب و کاری را آغاز می کنند و در نتیجه می توانند موفقیت های عظیمی برای این سرزمین رقم بزنند.

ما می توانیم از این فرصت در کشور های بزرگ و پیشرفته صنعتی استفاده کنیم و باعث شویم که زندگی بسیاری از هموطنانمان نیز دچار دگرگونی های عظیم مثبتی شود. هر کسی که بخواهد از کشوری خارج شود باید روادید دریافت کند تا این امر کامل شود. ضمن این که بسیاری از کشور ها نیاز به تابعیت از قوانین خاصی دارند و پس از آن به شما اجازه زندگی می دهند.

قطعا هر کسی می تواند با کسب علم و تجربه در خارج از کشور و بازگرداندن آن به سرزمین خودش، موفقیتش را با هموطنان خود تقسیم کند و این همان هدفی است که هر کسی باید دنبال کرده و به شکوفایی دانش و علم کمک کند.

انشا با موضوع زندگی در خارج از ایران
انشا با موضوع زندگی در خارج از ایران

نتیجه گیری:

کشور های زیادی وجود دارد که ما می توانیم برای سفر های چند هفته ای به مقصد آن ها برویم، اروپا، امریکای جنوبی، افریقا، اسیا، اقیانوسیه و…

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل این شتری است که در خانه هرکس می خوابد

زندگی در هر سرزمینی می تواند مزایایی داشته باشد، اما از طرفی دور بودن از خانواده، بستگان و دوستان نیز بسیار سخت است.

انشا با موضوع زندگی در خارج از ایرانپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

42 + = 50