پایه دوازدهم

انشا ضرب المثل این شتری است که در خانه هرکس می خوابد

انشا پایه دوازدهم ضرب المثل این شتری است که در خانه هرکس می خوابد

پایه دوازدهم انشا ضرب المثل این شتری است که در خانه هرکس می خوابد

مقدمه:

همواره مرگ یکی از پدیده های دور از ذهن، غم انگیز و سخت برای کسانی است که احساس می کنند تنها مربوط به اشخاص دیگر است و برای ما رخ نمی دهد، این زندگی روزی به پایان خواهد رسید و ما به دیاری می رویم که در آن همه چیز جادوانه است و هر تصمیمی در مورد ما گرفته شود عملی خواهد شد و به سرانجام می رسیم.

تنه انشاء:

ترس از مرگ در وجود هر انسانی ممکن است کم و زیاد وجود داشته باشد و نتوانیم از آن گذر کنیم، اتقاقی که رخ می دهد این است که باور داریم وقتی کار های مثبت و دور از بدی در این دنیا انجام می دهیم، قطعا می تواند نتیجه خوبی را برای ما به ارمغان آورده و باعث شود که عاقبت بخیر شویم. اما به همین شکل اگر انسان گناهکاری باشیم و این گناهان ادامه دار باشند، نباید انتظار داشته باشیم که صرفا لحظات خوبی به وجود آمده و یا این که حس کنیم گناهان ما نادیده گرفته می شود.

ضرب المثل معروف و پر استفاده این شتری است که در خانه هرکس می خوابد می گوید که مرگ متعلق به همه است، دیر و زود برای هر کسی ممکن است تبدیل به واقعیت شود، تبدیل به خواب که انگار باید در آن زندگی کرد و تمامی ندارد. ترس از مرگ نیز کمی پس از این اتفاق ممکن است در وجود ما از بین رفته و با ترس های بزرگ تری مواجه شویم که به هیچ عنوان خوشایند نیستند.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل آن وقت که جیک جیک مستانت بود یاد زمستانت نبود

عده ای هستند که احساس می کنند مرگ هنوز به آن ها نرسیده و قرار نیست این اتفاق در زندگی شان شکل گرفته و به واقعیت تبدیل شود.

انشا ضرب المثل این شتری است که در خانه هرکس می خوابد
انشا ضرب المثل این شتری است که در خانه هرکس می خوابد

نتیجه گیری:

همواره باید به یاد داشته باشیم که انجام کار های مثبت و خیر در این دنیا می تواند کلید دری باشد که از آن عبور کرده و وارد بهشت می شویم. امیدواریم که همه ما به عاقبت خوشی رسیده و در زندگی جاودانه آخرت، درگیر لحظات سخت و تلخ نشویم.

انشا ضرب المثل این شتری است که در خانه هرکس می خوابد پایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 4.6 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

73 − 71 =