پایه هشتم

انشا در مورد ضرب المثل آزموده را آزمون خطاست

انشا درباره جمله معروف آزموده را آزمون خطاست

پایه هشتم انشا در مورد ضرب المثل آزموده را آزمون خطاست

مقدمه:

قطعا در اطراف ما افراد باهوشی حضور دارند که کار و وظیفه خود را به صحیح ترین و مناسب ترین شکل ممکن انجام می دهند، کم تر و یا حتی هیچ گاه دچار اشتباه نمی شوند، در این وضعیت باید گفت که موفقیت در ذهن آن ها نقش بسته است و می دانند که برای دستیابی به یک هدف و آرمان چگونه باید تمام تلاش خود را بکار ببرند و تبدیل به شخصیت موفق تری شوند.

تنه انشاء:

این افراد همواره برای پیشرفت و رو به جلو حرکت کردن تلاش می کنند و از آزمایش و آزمون به هیچ عنوان هراسی ندارند و چه بسا که در سخت ترین شرایط نیز می توانند موفق ترین عملکرد و درست ترین رفتار را از خود نشان می دهند. آن ها می آموزند که در مراحل مختلف زندگی ممکن است با چالش ها و لحظات سخت و تلخ زیادی روبرو شوند و هیچ گاه نباید امید خود را از دست دهند.

به طور کاملا دقیق و شفاف، ضرب المثل آزموده را آزمون خطاست به ما می گوید که هر کسی که در شرایطی که در آن حضور دارد بهترین است و وظیفه خود را به درستی انجام داده است و به اصطلاح عامیانه تر، امتحان خود را پس داده است نمی توانیم همیشه وارد چالش کنیم. این ضرب المثل درک صحیحی از یک انسان تکامل یافته به ما می دهد.

منظور دیگر این ضرب المثل این است که وقتی کسی سال ها تجربه اش را در کاری به تکامل رسانده است، خیلی سخت می تواند در چالشی گرفتار اشتباه و خطا شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء ساعت
انشا در مورد ضرب المثل آزموده را آزمون خطاست
انشا در مورد ضرب المثل آزموده را آزمون خطاست

نتیجه گیری:

تفاوت انسان با دیگر موجودات این است که می تواند با دستان خودش و همین طور با تکیه بر قدرت خلاقیت به تکاملی برسد که در دیگر موجودات به هیچ عنوان وجود ندارد و قطعا مهم ترین دلیل آن همان قدرت تفکر و تعقل می باشد. چیزی که انسان را از دیگر موجودات جدا کرده و در دسته بندی خاصی قرار می دهد.

 

انشا در مورد ضرب المثل آزموده را آزمون خطاستپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 40 = 48