پایه دوازدهم

انشا نتیجه مشورت با انسان های نیک اندیش و کاردان چیست

انشا در مورد مشورت با انسان های نیک اندیش و کاردان

پایه دوازدهم انشا نتیجه مشورت با انسان های نیک اندیش و کاردان چیست

مقدمه:

هر کسی می تواند در زندگی خود شخصی را برای مشورت گرفتن انتخاب کند، او راهنمایی اش می کند که چگونه تصمیم بگیرد و چه کاری را نیز باید انجام دهد و یا این که از انجام کاری پرهیز کند چون ممکن است به او آسیب وارد کند، مسئله مهم دیگر این است که هر کدام از ما به یک فرد نیک اندیش نیاز داریم.

تنه انشاء:

او با توجه به تجربه و هوش بالایی که دارد زود تر و بهتر می تواند همه چیز را تجزیه و تحلیل کند، گاه این تحلیل می تواند مشکلات را به بهترین شکل ممکن حل کند، بخش عظیمی از آن نیز می تواند مربوط به این باشد که آیا در زمینه مورد نظر ما تخصص لازم را دارد یا خیر؟ این تخصص می تواند هدفمند تر ما را پیش برده و باعث شود که کم تر درگیر اشتباه شویم. او می داند که هر کاری را باید در چه زمانی انجام دهد.

گاه شاید عمل به یک کار و انجام و سرانجام یک هدف به نفع ما باشد اما هنوز وقت انجام آن فرا نرسیده باشد، مسئله دیگر نیز این است که توجه به جزئیات گاه در ذهن هر کسی دیده نمی شود، هر فردی توان این را ندارد که تمامی بخش های یک مسئله کاملا مهم و کلیدی را مورد بررسی قرار داده و حتی زود تر از سختی ها عبور کند.

انشا نتیجه مشورت با انسان های نیک اندیش و کاردان چیست
انشا نتیجه مشورت با انسان های نیک اندیش و کاردان چیست

نتیجه گیری:

وقتی تصمیم به انجام کاری می گیرید باید سعی کنید با فردی کاربلد مشورت کنید که در ادامه با مشکلات بزرگ مواجه نشوید، مشکلاتی که او ممکن است تجربه کرده باشده و در واقع همان ضرب المثل چند پیراهن بیشتر پاره کردن می تواند به دادمان برسد.

 

انشا نتیجه مشورت با انسان های نیک اندیش و کاردان چیستپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

38 − 29 =