پایه هشتم

انشا جان بخشی به اشیاء بخاری گازی

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء بخاری گازی پایه هشتم

پایه هشتم انشا جان بخشی به اشیاء بخاری گازی

مقدمه:

زندگی یک بخاری گازی از فصل پاییز جدی تر شروع خواهد شد و اگر اولین سال است که شروع به کار می کند با تجربه های عجیب و جالبی روبرو می شود که تاکنون نظیر آن را ندیده است و می تواند بسیار هم هیجان انگیز و خارق العاده باشد. به هر حال او قبلا زندگی دیگر و متفاوتی داشت و ممکن است این وضعیت کاملا عجیب باشد.

تنه انشاء:

من یک بخاری هستم و زندگی ام از کارخانه ای در یکی از شهر های ایران شروع شد، من تقریبا توان تولید گرمای بسیار بالایی دارم و البته قیمت من نیز کمی بالاتر از چیزی است که فکرش را می کنید، چون برای خانه ها و ملک بزرگ طراحی شده ام، البته مصرفم به مراتب کم تر از مدل های قدیمی است. من وارد یک خانواده جدید شده ام و از این وضعیت بسیار راضی هستم.

ضمن این که باید بگویم وقتی شروع به کار می کنم انگار فضای خانه هر لحظه بهتر و بهتر می شود. نیرویی را نه تنها به جسم و بلکه به روح و دل اعضای خانواده وارد می کنم و از این وضعیت بسیار راضی هستم و حس خوبی هم دارم. دوست دارم مدام این حس در سرتاسر خانه جاری باشد و از این شرایط نیز خودم انرژی می گیرم.

انشا جان بخشی به اشیاء بخاری گازی
انشا جان بخشی به اشیاء بخاری گازی

نتیجه گیری:

وقتی به این فکر می کنم که چرا گرما برای انسان ها مهم است متوجه این موضوع می شوم که آن ها باید دمای متعادلی را تجربه کنند و اگر هوا کمی گرم و یا سرد تر از حالت مورد نیاز باشد با شرایط سخت و بدی روبرو می شوند و به همین دلیل در زمستان به من نیاز دارند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد موجودات زنده اطراف ما

 

انشا جان بخشی به اشیاء بخاری گازیپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + = 17