پایه دوازدهم

انشا در مورد ریسک در زندگی و موفقیت

انشا پایه دوازدهم در مورد ریسک در زندگی و موفقیت

پایه دوازدهم انشا در مورد ریسک در زندگی و موفقیت

مقدمه:

انسان های سخت کوش در زندگی بسیاری موقعیت ها را از دست داده اند و هر گاه که به گذشته بازگردند احتمال ترسی در آن ها وجود خواهد داشت که حداقل خودشان در ذهن می گویند چگونه از این مسیر ها گذر کرده اند. اما مسئله این است که امید به خداوند بزرگ و متعال می تواند حلال تمامی مشکلت سخت و یا راه های دور از ذهن باشد.

تنه انشاء:

مانند کودک خردسالی که وقتی به آسمان پرتاب می شود، می داند دستی همراه و هم یار اوست و از آسیب نجاتش می دهد، اما این مسئله در مورد خداوند بزرگ و متعال به مراتب واقعی تر و باورپذیر تر است. آن کودک می تواند لحظه ای غفلت را تجربه کند، اما خداوند همیشه در کنار ماست.

ریسک در واقع مسیری برای پیشرفت است که احتمال سقوط از آن نصف خواهد بود، یعنی یا پیروز می شویم و یا شکست می خوریم، در واقع پل های پشت سر یا خراب شده و یا تقویت می شوند برای عبور و مرور های طولانی تر و سخت تر. ریسک همیشه می تواند بهترین معلم برای تجربه اتفاقاتی باشد که انگار دور از ذهن است و هیچ کسی حتی به این مسائل نزدیک نمی شود.

هر چه ریسک های دقیق تری انجام دهیم، قطعا مانند قله ای که فتح شده است افتخارات و تجربیات بیشتری نیز داریم و همین طور رو به جلو حرکت می کنیم. چون به خوبی مسیر را یاد گرفته و می دانیم که چه کنیم شکست نخوریم.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع زندگی در خارج از ایران
انشا در مورد ریسک در زندگی و موفقیت
انشا در مورد ریسک در زندگی و موفقیت

نتیجه گیری:

همیشه آرزو های بزرگ نیاز به ریسک و خطر کردن دارند، در غیر این صورت یا خیلی طول می کشد به آن ها برسید و یا واقعا رخ نمی دهد.

 

انشا در مورد ریسک در زندگی و موفقیتپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 2 =