پایه دوازدهم

انشا با موضوع رمز موفّقیّت را در چه می دانید

انشا در مورد رمز موفّقیّت پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع رمز موفّقیّت را در چه می دانید

مقدمه:

هر کسی ممکن است تعریف خاصی از موفقیت داشته باشد، برخی صرفا آن را زندگی خوب و بسیاری نیز پول و ثروت می دانند و چیزی که برای آن جنگیده اند و حالا به آن رسیده و حس می کنند که شاید بهترین اتفاق زندگی شان باشد و آن طور که باید و شاید به آن نمی رسند.

تنه انشاء:

واژه هایی به کار می برند که باعث نا امیدی می شود، در واقع هر چه تلاش می کنند خواسته آن ها به واقعیت نزدیک نمی شود و احساس می کنند هر چه زده اند به در بسته خورده و روز به روز وضعیت شان نا امید کننده تر می شود. این طور نیست. انسان تا زمانی که زنده است باید به آینده امید داشته باشد و بداند که هر چیزی با گذشت زمان ممکن می شود.

البته که تلاش کردن نیز می تواند باعث موفقیت شود و این تلاش باید به صورت مکرر انجام شود و در واقع حس خوب زمانی به ما منتقل می شود که هدف را خلق کنیم و پس از آن به دنبالش باشیم تا به واقعیت بیش از پیش نزدیک شود.

زمانی به واقعیت تبدیل می شود که در بخش اول آماده گی اش را داشته باشیم و یا آن را کسب کنیم، در نهایت می توانیم هدفگذاری درستی را انجام دهیم و در مسیری که پیش می رویم کم تر دچار آسیب و اشتباهات سخت شویم.

انشا با موضوع رمز موفّقیّت را در چه می دانید
انشا با موضوع رمز موفّقیّت را در چه می دانید

نتیجه گیری:

این تلاش مستمر در جهت و مسیری که دوستش داریم ما را قدرتمند تر می کند و باعث می شود در واقع، واقعیت زندگی ما شکل گرفته و در جریان ایم مسئله قرار گیریم که هیچ موفقیتی صرفا به صورت تصادفی نیست.

انشا با موضوع رمز موفّقیّت را در چه می دانیدپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 2 =