پایه دوازدهم

انشا ضرب المثل ریش خود را در آسیاب سفید کرده

انشا درباره جمله ریش خود را در آسیاب سفید کرده

پایه دوازدهم انشا ضرب المثل ریش خود را در آسیاب سفید کرده

مقدمه:

تفاوت زیادی میان کسی که تجربه ای بدست نیاورده است و در مورد یک موضوع ادعا دارد و کسی که تمام عمر خود را در مسئله و کار پر اهمیتی هدر داده است و در حال حاضر احساس می کند که سنی از او گذشته و آماده این است که درباره این موضوع به دیگران مشاوره بدهد و آن ها را راهنمایی کند و لحظات سختی که خود گذرانده در میان بگذارد.

تنه انشاء:

عموما ضرب المثل بیشتر کاربرد دقیق و مناسبی خواهد داشت که فردی ریش خود را در آسیاب سفید کرده شخصیت پا به سن گذاشته ای دارد، مثلا افراد مسن برای راهنمایی کردن کوچک تر ها و افراد جوان به طور کامل از این ضرب المثل استفاده می کنند و اعلام می کنند که بهتر است راهی را فرزند و یا نزدیکانشان انتخاب کنند که دیگر این ضرر را نداشته باشد.

در واقع برای بیان تجربه در مسائل مختلف از جمله کار، زندگی و همین طور کسب نتیجه در یک امر مهم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. عده ای نیز از این ضرب المثل در صورتی که خودشان ممکن است واقع موی سفیدی نداشته باشند استفاده کنند اما آن ها سن خود را برای انجام این کار ها گذرانده اند و قطعا می توانند از این ضرب المثل نیز استفاده کنند.

انسان ها در شرایط مختلف دست به کار های خاصی می زنند و قطعا عجیب است که انتظار داشته باشیم کسی پس از انجام یک کار به مدت طولانی تجربه آن را بدست نیاورد. ناخودآگاه درموردش اطلاعات زیادی خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع ضرب المثل ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است
انشا ضرب المثل ریش خود را در آسیاب سفید کرده
انشا ضرب المثل ریش خود را در آسیاب سفید کرده

نتیجه گیری:

چه بسا بسیاری وقتی تجربه ای را کسب می کنند کسی در مورد آن ها اطلاعی نداشته باشد و حتی بسیاری احساس می کنند که ممکن است بسیار عجیب باشد که او چگونه به چنین تجربه ای رسیده است و چگونه می تواند صرفا موفق باشد و این که چگونه با این سن کم به این واقعیت و موفقیت رسیده است.

 

انشا ضرب المثل ریش خود را در آسیاب سفید کردهپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

44 − = 42