پایه هفتم

انشا سفر خیالی به سرزمینی دوردست

انشا با موضوع سفر خیالی به سرزمین های دور دست و فضا برای پایه هفتم

پایه هفتم سفر خیالی به سرزمینی دوردست

مقدمه:

یک سفر خیالی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد، بخصوص اگر به منطقه ای ناشناخته بروید که شاید تاکنون فقط در خواب دیده اید و بیش از هر چیزی این سفر می تواند تبدیل به یک داستان شود که از هر گوشه ی آن اتفاقات جالب و پر از لحظات شادی برای ما رقم بخورد.

تنه انشاء:

فرض کنید وارد کشوری می شوید که تمام مردم آن قادر نیستند صحبت کنند و یا نحوه صحبت کردن آن ها توسط دستگاه های الکترونیکی انجام می شود و شما برای ورود و ارتباط با آن ها باید این دستگاه را تهیه کنید، فرض کنید ممکن است به سیاره ای بروید که همه چیز در آن قابل دریافت از اینترنت باشد، درست مانند عکس، فیلم و بازی که همه ی ما آن ها را به راحتی تهیه می کنیم، امکان سفارش غذا، لباس و… باشد

البته که وقتی خرید می کنید در همان لحظه بتوانید چیزی را که می خواهید در دست داشه باشید.

یا سفر به شهر و کشوری که مردم آن از چیز هایی عجیب تغذیه می کنند، به نظر می رسد که زندگی بین آن ها بسیار سخت باشد. البته اگر مجبور باشیم قضیه کمی متفاوت تر خواهد شد.

شاید از نظر آدم فضایی ها نیز بسیاری از اتفاقات روزمره و عادی که روی کره زمین و در زندگی ما رخ می دهد بسیار عجیب باشد، به نظر شما موجودات فضایی را روزی بر روی زمین مشاهده خواهیم کرد و آن ها خود را به ما نشان می دهند؟ دانشمندان بار ها ثابت کرده اند که موجودات فضایی حتما وجود دارند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد دریای خزر و همسایه های آبی شمال ایران

شاید روزی ماشین زمانی اختراع شود که بتوانیم به گذشته و یا آینده سفر کنیم، سفری که پر خواهد بود از هیجان و ترس، ترس از چیزهایی که در آینده اتفاق می افتد و ما در مورد آن ها چیزی نمی دانیم.

انشا سفر خیالی به سرزمینی دوردست
انشا سفر خیالی به سرزمینی دوردست

نتیجه گیری:

همه ی ما دوست داریم سفر های عجیب را تجربه کنیم که برخی از آن ها ممکن است در آینده تبدیل به واقعیت شود، اما این اختراعات نیز مانند دیگر اختراع های انسان ها گاه دچار مشکلاتی شوند، به طور مثال به سفر گذشته و یا آینده بروید و راه بازگشتی نیز وجود نداشته باشد.

حالا ممکن است کمی ترسناک و عجیب باشد و نتوانیم حس کنیم که چه اتفاق بدی ممکن است رخ دهد.

 

سفر خیالی به سرزمینی دوردست – پایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 84 = 88