پایه نهم

مثل نویسی به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست

انشا با موضوع مثل نویسی به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست پایه نهم

پایه نهم مثل نویسی به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست

مقدمه:

ممکن است شنیده باشید که می گویند به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی است، مسئله این است که زندگی بسیاری از انسان ها ممکن است خیلی زود به پایان برسد اما هنوز هم آثار زیادی را در دوران زندگی شان که باقی مانده است می بینیم، مسئله به همین سادگی است.

تنه انشاء:

باید بدانیم که ممکن است دفتر و کتابی به پایان برسد اما تمام دنیا تمام نمی شود، ما ممکن است داستان خاصی را بخوانیم و آن را به پایان برسانیم، اما اتفاق کلیدی این است که تمامی داستان ها و کتاب های دنیا به پایان نمی رسند و این مسلم است که خیلی ما می توانیم در دنیا داستان ها و کتب بیشتری را یافته و بخوانیم.

ممکن است روز به پایان رسد، اما دنیا به آخر نرسیده و همچنان روز های بیشتری باقی مانده و ما در آن ها زندگی می کنیم. ممکن است یک بهار و تابستان از زندگی ما و دیگران بگذرد، اما آن به معنی پایان دنیا نیست و روز های بیشتری نیز باقی مانده است.

گاهی هر چه تلاش کنیم چیزی را به پایان برسانیم متوجه می شویم که چنین نمی شود، اتفاقات گاهی ادامه یافته و این ضرب المثل نیز در این حین به کار می رود.

اگر می خواهید درک بیشتری از این ضرب المثل داشته باشید باید بدانید که اگر کاری انجام می دهید عواقبی در پی دارد و زندگی در جریان است.

مثل نویسی به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست
مثل نویسی به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست

نتیجه گیری:

جریان ساعت ها، روز ها، ماه ها و سال ها پیش می رود و اتفاقات جدید را رقم می زند. بستگی به ما دارد که چگونه این جریان را درک می کنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا روز امتحان پایان ترم

 

مثل نویسی به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیستپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 2.08 ( 6 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =