پایه هشتم

مثل نویسی آفتاب پشت ابر نمی ماند

انشا با موضوع مثل نویسی آفتاب پشت ابر نمی ماند پایه هشتم

پایه هشتم مثل نویسی آفتاب پشت ابر نمی ماند

مقدمه:

مسئله مهم در زندگی تمام ما این است که باید بدانیم دروغ هیچ گاه تا ابد راز نمی ماند و در نهایت برملا می شود. ممکن است گاهی نیاز داشته باشیم در زندگی دروغ بگوییم و یا این که رازی را در ذهن خفه کرده و آن را حبس کنیم. باید بیاموزیم که بالاخره روزی برملا می شود.

تنه انشاء:

به همین دلیل است که از ضرب المثل آفتاب پشت ابر نمی ماند در این موارد به کار می رود، آفتاب ممکن است لحظاتی و یا حتی روز ها پشت ابر باشد اما این مسئله همیشگی نیست و در نهایت رخداد مهم این است که زندگی ما نیز اگر درگیر اتفاقاتی باشد در نهایت احتمالا بسیاری از نزدیکان ما متوجه می شوند.

بسیاری ترجیح می دهند راز ها را نزد خود نگه دارند، اما باید بدانند که ممکن است مرگ این راز ها را برملا کند و اتفاقی که باید رخ دهد. فرار از واقعیت همواره ترس را برای هر فردی در زندگی به همراه خواهد داشت و این مسئله را فراموش نکنید که رخداد های سخت و تلخ باعث می شوند ما در زندگی درس های بزرگی بیاموزیم و آن چه که باید را به خوبی فرا گیریم.

علم به مسائل به مرور به انسان ها اضافه می شود و باعث خواهد شد به اهداف بزرگ و کلیدی دست یافته و حتی در قبال مشکلات جدید هوشمند تر عمل کنند.

مثل نویسی آفتاب پشت ابر نمی ماند
مثل نویسی آفتاب پشت ابر نمی ماند

نتیجه گیری:

آیا شما هم رازی در ذهن دارید که ترس دارید آن ها برملا شده و اتفاقات بدی رخ دهد؟ باید با اطمینان خاطر بگوییم که راز ها یک روز برملا می شوند. پس بهتر است که برای آن ها و آن زمان چاره ای بیاندیشید.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد موجودات زنده اطراف ما

 

مثل نویسی آفتاب پشت ابر نمی ماندپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

36 − 27 =