پایه دهم

انشا چرا میهن را به مادر تشبیه می کنند؟

انشا در مورد موضوع انشا چرا میهن را به مادر تشبیه می کنند پایه دهم

پایه دهم انشا چرا میهن را به مادر تشبیه می کنند؟

مقدمه:

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که چرا وطن را درست مانند مادر می دانند؟ در واقع مسئله این است که ما همواره با اعضای خانواده اهمیت ویژه ای می دهیم و آن ها را به عنوان بزرگ ترین بت اطمینان در میان انسان ها می شناسیم. در نتیجه امنیت حسی است که در میان ارتباط آن ها در معنا وجود دارد.

تنه انشاء:

هیچ گاه مانند وطن و هیچ حسی مانند بودن در کنار مادر نمی شود، شاید این مسئله نیز بعد دیگری است که باعث انتقال این حس خوب می شود. اگر ترجیح می دهید از سخت ترین مشکلات و تلخی های بزرگ زندگی عبور کنید و در این عبور حس منفی به شما نزدیک نشود، از مادر خود کمک می خواهید و همواره با او درد و دل می کنید.

اگر در کشوری باشید که درگیر اتفاقات تلخ و سختی های بزرگ و کوچک است و شما ثروتمند ترین انسان آن شهر هستید اما، وضعیت و شرایط کشورتان خوب نباشد و حس امنیت را نداشته باشید قطعا فایده ای را حس نمی کنید.

اگر خدایی نکرده مادری در شرایط جسمانی و روحی خوبی نباشد، قطعا فرزند آسیب های بزرگی می بیند، این آسیب ها باز هم می تواند برای فرزند هم روحی و هم جسمی باشد. ما باید همواره بودن با مادر را جایگزین بسیاری از حس های مثبت کنیم. در نتیجه وطن نیز چنین حسی را می طلبد و به ما چنین حس مسئولیتی را می دهد.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع روز های فصل پاییز
انشا چرا میهن را به مادر تشبیه می کنند؟
انشا چرا میهن را به مادر تشبیه می کنند؟

نتیجه گیری:

عشق و محبتی که مادر به ما دارد را در میهن خود می بینیم و این نکات مثبت و ویژگی های خوب می توانند امید انسان را به زندگی چند برابر کنند.

 

انشا چرا میهن را به مادر تشبیه می کنند؟پایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 3