پایه یازدهم

انشا چرا خدا انسان را اشرف مخلوقات ناميده است

انشا در مورد موضوع چرا خدا انسان را اشرف مخلوقات ناميده است پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا چرا خدا انسان را اشرف مخلوقات ناميده است

مقدمه:

مسائل مهمی در زندگی ما وجود دارد که ممکن است به آن ها اندیشیده و به دلیل سطح علمی که داریم جواب مناسبی پیدا نکنیم و قطعا مراجعه به کتاب ها و مقالات می تواند راهنمایی عالی و بی نقص باشد تا دقیق تر یک مضمون و موضوع خاص را متوجه شویم و تمرکزمان را بر روی تلاش درباره هضم این مسئله قرار دهیم.

تنه انشاء:

نکته مهم این است که ما از سوی خداوند بزرگ و متعال به عنوان اشرف مخلوقات شناخته می شویم و این گونه نام گرفته ایم، در این حالت چندین مسئله مورد بررسی قرار خواهد گرفت، این که ما واقعا چه تفاوتی با دیگر موجودات داریم، نخستین مورد همان زمزمه ای است که در ذهن خود داریم هنگام خواندن متن و یا چیزی. بله؛ ممکن است ساده باشد اما قدرت تکلم و نوشتن یکی از گزینه های اصلی برای ایجاد این تفاوت بزرگ است.

خوب ما برای نوشتن و خواندن از چه چیزی دستور می گیریم، بله قدرت تعقلی که در دیگر موجودات و حیوانات به این شکلی که تجربه می کنیم هر روز دیده نمی شود و قطعا می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. انسان در جهت رشد خود تلاش می کند و این تلاش گاه متوقف و گاه ادامه دارد می شود. برخی از ما قطعا ضریب هوشی بسیار بالاتری داریم و می توانیم هر چیزی را سریع تر تجزیه و تحلیل کنیم.

انشا چرا خدا انسان را اشرف مخلوقات ناميده است
انشا چرا خدا انسان را اشرف مخلوقات ناميده است

نتیجه گیری:

نکات کلیدی زیادی در مقایسه انسان ها با دیگر موجودات وجود دارد که انسان در هر لحظه می تواند سرنوشت خود را دستخوش تغییرات گسترده و عظیم کند. این تغییرات وابسته به سطح تحصیل، هوش، موقعیت های اجتماعی و جغرافیایی کاملا می تواند تفاوت های بزرگ و گسترده ای داشته باشد که کم تر در مورد آن سخن گفته می شود.

انشا چرا خدا انسان را اشرف مخلوقات ناميده استپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 9 =