پایه نهم

انشا چرا به مدرسه می رویم؟

انشا با موضوع چرا به مدرسه می رویم؟ پایه نهم

پایه نهم انشا چرا به مدرسه می رویم؟

مقدمه:

مدرسه در واقع شروع کسب علمی است که بسیاری به دنبال آن هستیم و ترجیح می دهیم هر روزمان را در مسیری بگذرانیم که در نهایت باعث موفقیت می شود. این موفقیت ها قطعا روزافزون بوده و در مدرسه چیز های مهمی را می آموزیم که در هیچ کجا یافت نخواهد شد.

تنه انشاء:

اهمیت ویژه ای دارد که به خوبی هدف خود را از رفتن به مدرسه بشناسیم و این که آیا تحصیل صرفا می تواند عامل اصلی موفقیت باشد و یا این که به چیز های مهم تر و بزرگ تری نیز نیاز داریم. هدف گذاری در زندگی هر شخصی به صورت ویژه ای یافت می شود، هر کسی می تواند با انتخاب یک مسیر درست و کسب علم کافی در مورد آن به موفقیت های بزرگی دست یابد.

زمانی این موفقیت پر رنگ تر می شود که ما بیاموزیم هر کسی در مدرسه می تواند علم جدیدی را بیاموزد. در دوران شروع مدرسه خواندن و نوشتن را فرا می گیریم و قطعا این موضوع اهمیت کاملا ویژه و عظیمی دارد.

در ادامه می توانیم تخصصی تر در مورد یک علم کسب دانش کنیم و این دانش زمانی پر رنگ تر و بهتر می شود که مدام با فکر خود درگیر اتفاقات بزرگ و کوچک شویم. این اتفاقات زمانی در زندگی ما بیشتر حس می شود که هدف را با ذهن هماهنگ ساخته و همین طور رو به جلو مسیر را پیش برویم.

انشا چرا به مدرسه می رویم؟
انشا چرا به مدرسه می رویم؟

نتیجه گیری:

رفتن به مدرسه شاید انتخاب خودمان در هفت سالگی نباشد، اما هر چه پیش تر می رویم بیشتر با اهمیت این موضوع و محیط مدرسه در زندگی آشنا می شویم. ضمن این که تحصیل یکی از مسائل اساسی است که باعث تفاوت میان انسان ها می گردد.

مطلب پیشنهادی :  انشا خوشبختي چيست و خوشبخت كيست

 

انشا چرا به مدرسه می رویم؟پایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

85 + = 91