پایه هفتم

انشا ویژگی های یک انسان شجاع

انشا در مورد یک شخصیت شجاع

پایه هفتم انشا ویژگی های یک انسان شجاع

مقدمه:

قطعا انسان های شجاع در هر مرحله از زندگی شخصیت های موفق تری هستند و بهتر می توانند به وظایف خود عمل کرده و از مشکلاتی که ممکن است برای آن ها ایجاد شود و گاه ناخودآگاه است نجات پیدا کنند، در واقع اگر شما هم چنین شخصیتی داشته باشید قطعا لحظه به لحظه موفقیت های عظیم تری را احساس می کنید و در نهایت به آن ها می رسید.

تنه انشاء:

نترس بودن و فداکاری برای اهدف بزرگ از جمله مهم ترین ویژگی های پیامبران و همین طور امامان معصوم است و در طول تاریخ نیز  روایت های زیادی در این باره شنیده ایم و می دانیم که آن ها همیشه سعی می کنند ما را به اتفاقاتی که برای آینده انسان رخ می دهد آگاه کنند. خداوند نیز آن ها را مامور کرد تا رسم شجاعت و مردانگی را به ما آموخته و ما را از سختی ها، گرفتاری ها دور کنند.

وقتی یک فرد شجاع است، یعنی منطق را در زندگی به طور دقیقی مورد استفاده قرار می دهد، به این صورت است که او همواره سعی می کند در برابر افرادی که همیشه زور می گویند ایستاده و آن ها را مجاب کند که کارشان اشتباه است، در مقابل بدترین شخصیت های تاریخی ایستادند که این از جمله ویژگی هایی است که یک شخص شجاع باید در روحیه خود داشته باشد.

از جمله دیگر ویژگی های یک انسان شجاع می توان به هدفمند زندگی کردن و پنهان نشدن در گناه اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی :  انشاء با موضوع آزاد فداکاری

در کنار تمامی این اتفاقات، گاهی شجاعت های غیرمنطقی پاسخگو نخواهد بود، مانند این که بخواهیم در برابر یک خطر جدی مانند سیل و حیوانی خطرناک ایستادگی کنیم.

پایه هفتم انشا ویژگی های یک انسان شجاع
پایه هفتم انشا ویژگی های یک انسان شجاع

نتیجه گیری:

در زندگی گاهی نیاز داریم که شجاعت را چاشنی کار خود قرار دهیم، می توانیم از این طریق به اهداف بزرگ و دور از ذهن برسیم و همواره انسان موفقی باشیم، شاید اگر این شجاعت را در تمامی بخش های زندگی به صورت یکپارچه استفاده کنیم قطعا لحظه به لحظه پیروز تر خواهیم شد.

اتفاقاتی برای ما رخ می دهد که اگر بر روی آن ها تمرکز کنیم، شجاعت تبدیل به مهم ترین خصوصیت ما می گردد.

انشا ویژگی های یک انسان شجاعپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 2.28 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 6 = 13