پایه یازدهم

انشا سفر کوتاه و یک روز به کویر

انشا در مورد سفر کوتاه و جذاب یک روزه به کویر

پایه یازدهم انشا سفر کوتاه و یک روز به کویر

مقدمه:

سفر همیشه می تواند هیجان انگیز ترین اتفاق در زندگی بسیاری از ما باشد به شرطی که با خیال آسوده انجام شود و ضمن این که شما هیچ دغدغه و نگرانی برای پس از سفر و یا در حین آن نداشته باشید، کویر همیشه حس خوبی یه ما منتقل می کند، آسمان آبی و پر ستاره، روز های گرم و طاقت فرسا که البته با کمی چاره اندیشیدن آسان خواهد شد.

تنه انشاء:

قطعا تاکنون به این فکر کرده اید که یک روز را به یک سفر جذاب یعنی کویر بروید، کویری که برای بسیاری تجربه ای جذاب و هیجان انگیز از اتفاقاتی است که در مورد آن کم تر چیزی شنیده اند.

همیشه یک سفر می تواند حال انسان را دگرگون کند؛ اگر با خانواده، آشنایان و یا دوستان باشد قطعا جذابیت خاص خودش را خواهد داشت و شما پس از یک بار تجربه دیگر نمی توانید از این اتفاق دل بکنید. در طول روز بار ها به دلیل کار و مشغله زیاد ممکن است خسته شویم، تنها راه نجات این است که حتما سفر کویر را حس کنیم.

منظور از حس فضایی است که در کویر حاکم است، روز های آن بسیار گرم، خشک، پر از هیجان و پیاده روی های هیجان انگیز است، البته که باید شرایط را به خوبی کنترل کرد. چون گرمای زیاد می تواند به انسان آسیب وارد کند.

به غروب که می رسیم، کم کم خنکای هوا را حس می کنیم، آفتاب غروب می کند و می توانیم چهره زیبای ماه را در آسمان به وضوح مشاهده کنیم و این جذاب ترین رخدادی است که در کویر و داستان سفر به آن واضح خواهد بود.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل شتر ديدی نديدی

هر کدام از ما باید سفری به کویر را در برنامه های زندگی خود داشته و آن را به واقعیت برسانیم.

انشا سفر کوتاه و یک روز به کویر
انشا سفر کوتاه و یک روز به کویر

نتیجه گیری:

داستان جذاب سفر به کویر در شب تازه شکل زیبا تری به خود می گیرد، می توانید تک تک ستاره ها را به دلیل آسمان صاف و بدون ابر مشاهده کنید، چیزی که در یک شهر شلوغ، پر از جمعیت و با ترافیک زیاد به ندرت تجربه می شود.

روشن کردن شعله آتش در میان سرمای طاقت فرسایی که بر دشت بزرگ و کویر حاکم است، قطعا چهره شاعرانه ای را ترسیم می کند و این خیلی می تواند خارق العاده باشد.

 

انشا سفر کوتاه و یک روز به کویرپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.6 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 32 = 38