پایه هشتم

انشا موضوع مرگ و زندگی

انشا درباره موضوع مرگ و زندگی انسان ها

پایه هشتم انشا موضوع مرگ و زندگی

مقدمه:

هر کسی از صبح که بیدار می شود هدف های خاصی دارد که گاه شاید مشکلاتی پیش آمده و جلوی موفقیتش را گرفته و باعث شود به چیز هایی که در ذهن خود دارد نرسد، در نتیجه صبر می کند تا روز بعد و راهی که موفقیت زود تر و بهتر بدست آمده و مشکلی نیز برای او پیش نیاید.

تنه انشاء:

اما در زندگی برخی از انسان ها مرگ می تواند باعث شود که دیگر هیچ چیز مانند قبل نباشد، آن ها زندگی خود را جا گذاشته و به دیار دیگری می روند، دنیای که همه چیز در آن فرق دارد، زندگی در کنار عزیزان خود، پدر و مادر، برادر و خواهر، همسر و فرزند را تجربه نمی کنیم و دغدغه های ما نیز کاملا متفاوت خواهد بود.

فاصله بین مرگ و زندگی هر انسانی بسیار کوتاه است، آنقدر که شاید متوجه نشود چه زمانی زندگی شروع شده و چه زمانی به پایان رسیده است و یا این که چه کسی می تواند باعث شود که او به این فکر کند که آیا مرگ روزی فرا می رسد؟ ما وقتی مرگی را مشاهده می کنیم و یا فوت کردن فردی را می شنویم معمولا به مسئله مرگ فکر می کنیم.

هر کسی که اندیشه خوبی را در مورد مرگ در ذهن خود داشته باشد ترسی نیز از آن نخواهد داشت.

انشا موضوع مرگ و زندگی
انشا موضوع مرگ و زندگی

نتیجه گیری:

این واقعیت بار ها حس می شود که مرگ هر لحظه در کمین است و به هیچ عنوان انسان اشرف مخلوقات نمی توانیم از آن فرار کنیم و یا این که مرگ را به تعویق وا داشته و زمان دیگری موکول کنیم.

همه ما روزی به سوی مرگ می رویم و روزی نیز هر کدام از ما وارد این دنیا شده ایم.

انشا موضوع مرگ و زندگیپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

25 + = 35