پایه دوازدهم

انشا كلبه اي را توصيف كنيد كه در دشت واقع شده

انشا با موضوع كلبه اي را توصيف كنيد كه در دشت واقع شده پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا كلبه اي را توصيف كنيد كه در دشت واقع شده

مقدمه:

هر کسی می داند که در زندگی گاه درگیر روز های آفتای و لحظات مثبت و پر از خوشی است و گاه دریای زندگی اش طوفانی می شود و حتی ممکن است برای مدتی غیرقابل تحمل باشد و این اتفاقات می تواند به تلخ ترین شکل ممکن رخ دهد و به هیچ عنوان نتیجه خوبی نخواهد داشت، مسئله مهم دیگر نیز این است که حس ما نسبت به گذشته بسیار متفاوت خواهد بود.

تنه انشاء:

هر چه در زندگی پیش تر برویم مانند کلبه ای می شویم که ممکن است کم تر کسی به درون سر زده و روحیه اش را درک کند، انسان هر چه پیش تر برود بسته به هوش، اجتماع زندگی و شخصیتی که دارد یا پیشرفت می کند و پخته تر می شود و یا این که کار های اشتباه گذشته خود را انجام می دهد و مدام برای آن ها توجیح های جدید پیدا می کند.

کلبه ای که در دشتی بزرگ نهفته تر برگ و درختان است می تواند برای هر کسی جالب باشد، اما نه مدت کوتاهی، بلکه تنها برای چند روز این اتفاق می تواند دید مثبتی را به این گونه افراد نسبت دهد، اما پس از مدتی تبدیل به خسته کننده ترین می شوند، در حال حاضر نیز تکنولوژی تفاوت های عظیمی در زندگی ما رقم زده است. یکی از این پدیده ها اینترنت است که ما به هیچ عنوان نمی توانیم از آن فاصله بگیریم و دور شویم.

مطلب پیشنهادی :  انشا درباره ضرب المثل داشتم داشتم صاحب نیست دارم دارم صاحب است
انشا كلبه اي را توصيف كنيد كه در دشت واقع شده
انشا كلبه اي را توصيف كنيد كه در دشت واقع شده

نتیجه گیری:

یک کلبه همیشه می تواند ساده ترین شکل از آرامش باشد، خانه ای که در هر شرایط روی پای خود ایستاده و هر چه محیط تغییر کند او ممکن است به همان شکل باقی بماند و هیچ تغییری نیز در کار نباشد.

انشا كلبه اي را توصيف كنيد كه در دشت واقع شدهپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

75 + = 76