پایه هشتم

انشا ضرب المثل هر چه بکاریم آن را درو خواهیم کرد

انشا در مورد ضرب المثل هر چه بکاریم آن را درو خواهیم کرد و معنی آن

پایه هشتم انشا ضرب المثل هر چه بکاریم آن را درو خواهیم کرد

مقدمه:

ما وقتی تلاشی را در زندگی انجام داده و مسئولیتی را بر عهده می گیریم، یا در واقع شغلی را انتخاب می کنیم باید به یاد داشته باشیم که هر چه انجام دهیم نتیجه اش را بخشی در همین دنیا و بخشی در دنیای دیگر می گیریم، وجدان کاری می تواند بهترین راه برای شناخت این وضعیت باشد. اگر وجدان خودمان با کاری که انجام می دهیم راحت نباشد، قطعا مشکلی در کار وجود دارد.

تنه انشاء:

در نهایت هر کدام از ما به هدفی که پیش و روی خود داریم و ممکن است بزرگ و یا کوچک باشد می رسیم، البته که اگر این مسیر سخت باشد و در انتهای راه به موفقیتی که برای خود ترسیم کرده بودیم برسیم همواره راضی تر و خوشحال تر هستیم. نکته مهم این است که وقتی پیش از امتحان خود را آماده می کنید، از یک کتاب صد صفحه ای که تمام بخش هایش سوال های مهمی دارد، قسمت های بیشتری را بخوانیم و فرا گیریم، قطعا نمره بهتری کسب می کنیم.

ضرب المثل هر چه بکاریم آن را درو خواهیم کرد نیز چنین معنی را به شما اعلام می کند. ذهن انسان همیشه باید آمادگی تغییرات گسترده در افکار و البته ارتقاء فکری را داشته باشد، هر چه پیشرفت در درک مسائل بیشتر باشد ما بهتر هر آنچه کاشته ایم درو می کنیم.

این اتفاق می تواند بهترین نتیجه باشد، شما وقتی تلاش بیشتری می کنید زود تر به خواسته های خود می رسید و از بخش عظیمی از دوران زندگی لذت می برید.

پایه هشتم انشا ضرب المثل هر چه بکاریم آن را درو خواهیم کرد
پایه هشتم انشا ضرب المثل هر چه بکاریم آن را درو خواهیم کرد

نتیجه گیری:

به یاد داشته باشید که وقتی کاری را انجام می دهید اگر به بهترین شکل ممکن باشد قطعا نتیجه بهتری کسب می کنید و حتی این نتیجه مانند یک تابلو و یا یک اثر هنری همیشه در ذهن هر کسی که به آن می نگرد باقی می ماند.

محدودیت در انجام کار ها و عدم استفاده از خلاقیت باعث می شود که ما به تکرار برسیم، قطعا تکرار در چنین اتفاقاتی به هیچ عنوان پسندیده نیست.

انشا ضرب المثل هر چه بکاریم آن را درو خواهیم کردپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.74 ( 4 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

87 − = 85