پایه هشتم

انشا ضرب المثل دو قورت و نيمش باقی مانده

انشا در مورد ضرب المثل دو قورت و نیمش باقی مانده

پایه هشتم انشا ضرب المثل دو قورت و نيمش باقی مانده

مقدمه:

هر کسی ممکن است در طول روز و در تاریخ زندگی اش با افرادی مواجه شود که ادعا بسیار دارند و وقتی کار اشتباهی انجام می دهند به هیچ عنوان پشیمان نبوده و حتی می خواهند کمی بیشتر داشته باشند و این بسیار عجیب است که برخی با چنین ویژگی تا این حد وقیح هستند و حتی کوتاه نمی آیند.

تنه انشاء:

در هر زندگی لحظات سخت و آسانی وجود دارد، برخی از این لحظات را خودمان و برخی را نیز دیگران به وجود می آورند و باعث می شوند که ما با شرایط تلخ و سخت درگیر شویم، در این حین به یاد داشته باشید که یک نفر اگر اشتباه خود را درک کرده و آن را به خوبی قبول کند ممکن است قانع تر باشیم و بهتر بتوانیم آن ها را ببخشیم، اما این که ترسی در وجود ما قرار گرفته و نسبت به فرد مقابل خود را بدهکار بدانیم اشتباه است.

باید بیاموزیم که وقتی اشتباهی انجام داده ایم، نباید درگیر این اتفاقات باشیم و این که سعی کنیم اگر حق فرد دیگری را پایمال کرده ایم، از آن ها معذرت خواهی کرده و رضایتشان را جلب کنیم.

مجوز این که هر کسی می تواند در زندگی اش ریسک کند در دستان خودش است، به یاد داشته باشید که هیچ وقت این ضرب المثل را در زندگی خود جریان ندهید که باعث غرور کاذب می شود. می توانیم موفق شویم و بدون این که نسبت به هیچ شخصی چشم داشتی نداشته باشیم. پیروزی زمانی ارزشمند است که هیچ فردی را درگیر لحظات تلخ زندگی مان نکنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا شعر به ورزش گرای و سرافراز باش که فرجام سستی سرافکندگی است
انشا ضرب المثل دو قورت و نيمش باقی مانده
انشا ضرب المثل دو قورت و نيمش باقی مانده

نتیجه گیری:

عده ای هستند که هر اشتباهی انجام دهند باز هم معتقد هستند که ما در قبال آن ها کم کاری کرده ایم و بخش عظیمی از این مشکل از سوی ما است که آن ها ناچار شده اند به این خطا دست زنند، در صورتی که هیچ مسئله به هیچ عنوان صحیح و منطقی نیست، هر کسی مسئول اشتباهات خودش است که چرا آن ها را مرتکب شده.

انشا ضرب المثل دو قورت و نيمش باقی ماندهپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

75 + = 84