پایه یازدهم

انشا ضرب المثل آدم ناشی سرنا را از سر گشاد آن می زند

انشا پایه یازدهم ضرب المثل آدم ناشی سرنا را از سر گشاد آن می زند

پایه یازدهم انشا ضرب المثل آدم ناشی سرنا را از سر گشاد آن می زند

مقدمه:

امروزه هر کسی به دنبال راه و روشی برای موفقیت و کسب درآمد در زندگی است و سعی می کند تمام تلاش خود را انجام داده و تا به آنچه که مد نظر اش است برسید، در این مواقع قطعا عده ای هستند که وقتی وارد یک کار می شوند، در همان ابتدا خود را بهترین و مناسب ترین شخص برای این کار می دانند.

تنه انشاء:

در صورتی که باید با یک آزمایش دقیق پذیرش شوند، چنین اتفاقی رخ نمی دهد و عموما به مسیر موفقیت حتی نزدیک هم نمی شوند، مثلا در ضرب المثل آدم ناشی سرنا را از سر گشاد آن می زند خیلی جالب به این اتفاق اشاره کرده اند، شما کسی را در نظر بگیرید که ساز سرنا که طرفی گشاد دارد و صدا از آن خارج خواهد شد را برای دمیدن انتخاب می کند و قطعا این صحیح نیست، ممکن است در دنیای واقعی چنین اتفاقی رخ ندهد و البته که به شکل دیگر بار ها در اطراف خود این وضعیت را مشاهده کرده ایم.

عده ای هستند که فکر می کنند وقتی چند روز کاری را به اشتباه یا درست انجام دادند، بهترین هستند. این طور نیست هر کاری حتی آسان نیاز به دقت و البته تجربه دارد و در صورتی که تجربه کسب نکند، بهتر است که سعی کند این روحیه را در خود تقویت کند؛ در غیر این صورت به مشکلات زیادی برخورده و زندگی اش را تحت تاثیر قرار می دهد.

مطلب پیشنهادی :  انشا یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنید
انشا ضرب المثل آدم ناشی سرنا را از سر گشاد آن می زند
انشا ضرب المثل آدم ناشی سرنا را از سر گشاد آن می زند

نتیجه گیری:

همواره باید سعی کنیم برای دستیبای به موفقیت ها بجنگیم، از سختی ها گذر کنیم، بدانیم که پس از هر سختی آسانی در کار خواهد بود و ما به لحظات خوش و خوب می رسیم. در این زمان باید بدانیم که وقتی می خواهیم کسی را برای کاری انتخاب کنیم، هر چه نیاز است بیاموزیم تا موفق تر شود.

انشا ضرب المثل آدم ناشی سرنا را از سر گشاد آن می زندپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 3 =