پایه هشتم

انشا ضرب المثل آب در کوزه ماتشنه لبان می گردیم

انشا در مورد ضرب المثل آب در کوزه ماتشنه لبان می گردیم و معنی آن

پایه هشتم انشا ضرب المثل آب در کوزه ماتشنه لبان می گردیم

مقدمه:

احتمالا بار ها ضرب المثل آب در کوزه ماتشنه لبان می گردیم را شنیده ایم اما نمی دانیم که کاربردش چیست، اتفاقی که رخ می دهد این است که بسیاری از ما بار ها در زندگی خود به دنبال چیزی بوده این که در کنارمان وجود داشته و از این عامل بی خبر بودیم، در واقع منظور این است که شما یک شخص را چیز را داشته اید اما از وجود آن کاملا بی خبر بودید.

تنه انشاء:

اشتباهی که در انتخاب هر کدام از ما نیز ممکن است وجود داشته باشد و از شخص مهمی که در نزدیکی ما حضور دارد بی خبریم و وقتی که از دستش می دهیم تازه متوجه این قضیه بسیار مهم می شویم، ضمن این که این می تواند شی نیز باشد، تفاوتی ندارد، فرض کنید که این ضرب المثل ممکن است به همین شکل نیز مشاهده شود، گنج پنهانی در کنار شماست و شما برای یافتن آن چاه ها حفر می کنید و به نتیجه نرسیده اید.

در صورتی که فکر می کنید ممکن است در زندگی دچار مشکلات زیادی شوید، باید بیاموزیم که بسیاری از راه حل ها در کنار شماست و نباید آن ها را از دست دهید.

انسان ها باید به یاد داشته باشند که زندگی گاهی لحظات سختی را پیش و روی شما قرار می دهد، در صورتی که این مسیر خیلی عجیب است، باید بدانید که می تواند از خانواده و عزیزان کمک بگید و سعی کند حس مفاوتی را در زندگی ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی :  مثل نویسی در مورد آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم پایه یازدهم

 

انشا ضرب المثل آب در کوزه ماتشنه لبان می گردیم
انشا ضرب المثل آب در کوزه ماتشنه لبان می گردیم

نتیجه گیری:

زندگی به ما یاد می دهد که برای دستیابی به هر چیزی باید تلاش کنیم و سعی کنیم از سختی ها، گرفتاری ها دور باشیم و فاصله می گیریم از هر عنصری، قطعا نتیجه بسیار اشتباه است و به سرانجام نمی رسیم.

به عناوین مختلف باید بدانیم که هر چه می خواهیم را می توانیم با تلاش در کنار دیگران بدست آوریم و این خوشحالی را با یکدیگر تقسیم کنیم.

 

انشا ضرب المثل آب در کوزه ماتشنه لبان می گردیمپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.65 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 3 =