پایه هفتم

انشا شباهت ها و تفاوت های انسان ها

انشا در مورد شباهت ها و تفاوت های انسان ها پایه هفتم

پایه هفتم انشا شباهت ها و تفاوت های انسان ها

مقدمه:

آیا می توان انتظار داشت که تمامی انسان ها شبیه به هم باشند؟ به یک شکل لباس پوشیده، رفتار کرده و حتی سلیقه ای به هم نزدیک داشته باشند؟ قطعا جواب کاملا منفی است. انسان ها به هیچ عنوان نمی توانند کاملا شبیه به هم باشند.

تنه انشاء:

اما ممکن است در برخی موارد اخلاق و حتی درک نزدیک به هم داشته باشند، این مسئله نیز خود نیاز به بررسی خواهد داشت، جزئیات باید به صورت کاملا دقیق آنالیز شود تا ما بگوییم که دو نفر سلیقه ای نزدیک به هم دارند.

حتی اگر خودشان هم با این قضیه موافق باشند که سلیقه هایشان به هم نزدیک است باز هم نمی توانیم چنین شرایطی را برای آن ها قبول کنیم. انسان هایی که سلیقه های شبیه به هم دارند، از نظر تربیتی، قرار گیری در موقعیت جغرافیایی و اجتماعی و همین طور شرایط خانوادگی نیز احتمالا دچار چنین شرایط شبیه به هم هستند.

نظرات مختلفی در این باره وجود دارد که تفاوت سلیقه ها به چه معنی است، انسان هایی که سلیقه هایشان شبیه به هم هستند، عموما پس از مدتی افکارشان هم به هم نزدیک می شود و در مورد خرید یک چیز، انتخاب یک انسان و همین طور کاراکتر به عنوان دوست و همراه نیز می توانند در یک مسیر پیش بروند. این شبیه به هم بودن افکار گاهی برای آن ها دردسر زا خواهد بود.

انشا شباهت ها و تفاوت های انسان ها
انشا شباهت ها و تفاوت های انسان ها

نتیجه گیری:

اما به صورت کلی می توانند با یکدیگر به یک مسیر موفق ادامه داده و اهداف خود را نزدیک تر کرده و به پیروزی های بزرگ و مهم در زندگی برسند. شما می توانید این مقایسه ها را با هم و بر روی افراد نزدیک و اشخاصی که می شناسید انجام دهید.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء کولر گازی

انشا شباهت ها و تفاوت های انسان هاپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 60 = 62