پایه یازدهم

انشا سیگار شاه کلید ورود به جهنم اعتیاد و مرگ تدریجی

انشا با موضوع سیگار شاه کلید ورود به جهنم اعتیاد و مرگ تدریجی پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا سیگار شاه کلید ورود به جهنم اعتیاد و مرگ تدریجی

مقدمه:

در زندگی هر کدام از ما دوستانی حضور دارند که ممکن است دچار اشتباهات و رفتار های غلط بزرگی شده باشند، در این شرایط قطعا دوست داریم آن ها را از این وضعیت نجات دهیم و باعث شویم که زندگی شما به سمت و سوی مثبتی حرکت کند، در واقع ما نقش مهمی در تغییر آن ها داریم که خودمان هم متوجه نیستیم.

تنه انشاء:

اعتیاد مقوله بسیار تلخ، سخت و پیچیده ای است که ممکن است بسیاری از هم سن و سالان ما درگیرش شوند و قطعا نتیجه آن اتفاقات بسیار سخت است، اتفاقی که ممکن است سرانجام خوبی نداشته باشد و سبب شود که برخی به مرگ نیز برسند، این مرگ می تواند بدترین و سخت ترین رخداد ممکن باشد. اعتیاد در واقع باعث می شود که بسیاری از انسان ها علاقه به سمت خلاف های بزرگ تر و تلخ تر داشته باشند، این تلخی ها و مشکلات روز به روز گسترده تر و عجیب تر می شود.

این اعتیاد است که دوستان ما را از ما می گیرید و باید مانند یک دشمن خونی تمام تمرکزمان را بگذاریم تا آن ها را نجات دهیم و با آن مبارزه کنیم.

انشا سیگار شاه کلید ورود به جهنم اعتیاد و مرگ تدریجی
انشا سیگار شاه کلید ورود به جهنم اعتیاد و مرگ تدریجی

نتیجه گیری:

هر چه در اعتیاد فردی پیش تر برود، خطرناک تر و مریض تر می شود و برای بسیاری نیز بیان این مسئله بسیار مهم است که نیاز به کمک دارند اما فردی همراه آن ها نیست. شاید همراه داشتن در این شرایط بهترین اتفاق ممکن خواهد بود و زندگی بسیاری از ما را نیز دگرگون می کند. همیشه یک دوست خوب می تواند آغازگر مسائلی باشد که کم تر به آن فکر می کنیم.

انشا سیگار شاه کلید ورود به جهنم اعتیاد و مرگ تدریجیپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

53 − = 43