پایه هشتم

انشا ربات پیشخدمت

انشا با موضوع ربات پیشخدمت پایه هشتم

پایه هشتم انشا ربات پیشخدمت

مقدمه:

کم کم حضور ربات ها در زندگی خود را احساس می کنیم، آن ها مدام در حال پیشرفت هستند و تکنولوژی های جدیدی در آن ها استفاده خواهد شد و حتی روزی ممکن است برای انسان ها تبدیل به خطری عجیب و دور از ذهن شوند، چیزی که ما کم تر در مورد تکنولوژی می دانیم این است که وقتی از آن استفاده می کنیم حس خوب و خوشایندی داریم.

تنه انشاء:

تکنولوژی می تواند به عنوان یک واژه غربی، توضیح خوبی باشد بر این که سیستم های الکترونیکی که زندگی ما را آسان تر می کنند، ارتباط ها را گسترش می دهند و توسط انسان ها توسعه داده شده اند، ضمن این که زمینه استفاده آن ها کاملا متفاوت است، می توانیم از ربات ها برای انجام کار های معمول که نیاز به نیروی انسانی دارد استفاده کنیم، مثلا در کارخانه ها برای بسته بندی کالا ها. برخی از ربات ها نیز به عنوان پیشخدمت استفاده می شوند.

البته معمولا کاربرد های اندک و محدودی دارند، قیمتشان بالا است و همین طور باید بگوییم که همیشه بهترین نتیجه را درست مانند رفتار یک انسان نخواهند داشت، اما طوری برنامه ریزی می شوند که کار های لازم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و در این باره باید بگوییم که علم روز به روز در حال پیشرفت است و در این عرصه تقریبا همان چیزی بوده که بسیاری از ما انتظارش را داشتیم.

انشا ربات پیشخدمت
انشا ربات پیشخدمت

نتیجه گیری:

ربات های پیشخدمت فعالیت های متفاوتی دارند، حتی می توانیم ماشین لباسشویی را یک ربات ساده پیشخدمت بدانیم که دستوری را دریافت کرده و بر اساس یک سری اصول خاص و در زمان مناسب انجام می دهد. ربات ها از هوش مصنوعی استفاده می کنند و بیان احساسات در آن ها دیده نخواهد شد.

 

انشا ربات پیشخدمتپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 2