پایه نهم

انشا راز رسیدن به هدف چیست؟

انشا با موضوع راز رسیدن به هدف چیست پایه نهم

پایه نهم انشا راز رسیدن به هدف چیست؟

مقدمه:

هر کسی می تواند برای خود هدف مشخص کند و در جهت رسیدن به آن تلاشی را شبانه روز پی بگیرد، اما آیا این هدف درست است و او در نهایت به نتیجه ای که می خواهد می رسد؟ آیا سختی ها روزی بر او آسان خواهد شد و موفقیت ها گسترده تر خواهد شد؟

تنه انشاء:

تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که انسان ها چگونه می توانند از مشکلات، سختی های مسیر موفقیت و کسب هدف دور شده و به چیزی که می خواهند برسند؟ احتمالا همیشه برای شما این سوال به وجود خواهد آمد که انسان هایی که موفق بوده و در سطح جهان شناخته می شوند چگونه به این جایگاه رسیده اند؟

باید گفت که راز در واقع استفاده از هوش و ذهنی است که فعالیت می کند و می تواند تصمیمات بزرگ را به بهترین شکل ممکن بگیرد، در کنار آن تجربه و استفاده از تجربه دیگران نیز راز بزرگی است که شاید کم تر در مورد آن اندیشیده باشید. بعلاوه این که آیا این سوال درست است که هدف را تنها خودمان می توانیم تبدیل به واقعیت کنیم و نیاز به کمک دیگران نداریم؟

در جواب به این سوال باید گفت که انسان می تواند کار های بزرگ را خودش انجام دهد، اما این که همیشه این چنین باشد، امری است که بسته به هدف و مسیرش خواهد داشت.

انشا راز رسیدن به هدف چیست؟
انشا راز رسیدن به هدف چیست؟

نتیجه گیری:

انسان های مهم و باهوش می توانند تصمیمات بزرگ را در جایگاه مناسبی گرفته و آن ها را تبدیل به هدف کنند، این اهداف پس از مدتی شکل واقعیت به خود گرفته و به همان چیزی تبدیل می شوند که سال ها در مورد آن انسان اندیشیده است. موفقیت قطعا تصادفی نیست.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع اهمیت هدف در زندگی

 

انشا راز رسیدن به هدف چیست؟پایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 1 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

93 − 88 =