پایه دهم

انشا در مورد گذر رودخانه

انشا با موضوع گذر رودخانه پایه دهم

پایه دهم انشا در مورد گذر رودخانه

مقدمه:

صدای رودخانه همیشه می تواند آرامش بخش ترین لحظه زندگی ما باشد، گاهی حس می کنیم که چنین پدیده ای واقعا چرا با این صدای زیبا آفریده شده است، در هر آفریده خداوند بزرگو متعال نیز رازی نهفته است که اگر کمی با دقت و امضای دید خود بنگریم، متوجه راز هایش خواهیم شد.

تنه انشاء:

مسئله کلیدی و مهم دیگر این است که وقتی از یک راز در طبیعت صبحت می کنیم، هر چه پیش تر برویم با نظم بیشتری روبرو می شویم و این احساس می تواند لحظه به لحظه هیجان انگیز تر شود، بخصوص این که به بدانیم در نهایت این رود به کجا می رود و در مسیر خود چه اتفاقات و لحظات زیبایی را از زندگی موجودات زنده مشاهده می کند.

هر کدام از ما گاهی باید نگاهمان را بسپاریم به دست روخانه کنار کوه و دشت، هر نگاهی می تواند معنی خاص و متفاوتی داشته باشد و عموما هر کسی در چنین شرایطی قرار بگیرد، تنها می خواهد از صدای آرامش آب به نهایت لحظه های مثبت برسد.

گاه یک رودخانه می تواند شروعی باشد برای پیوستن به مسیری بزرگ و سخت که هر کسی ممکن است دوست داشته باشد در آن قرار گیرد.

انشا در مورد گذر رودخانه
انشا در مورد گذر رودخانه

نتیجه گیری:

در زندگی روز هایی سخت وجود دارد که درست مانند طغیان و سیل در روخانه است، وقتی از این روز ها گذر می کنیم حس ما بهتر منتقل می شود. هر کسی می تواند تصور خاص خود را از دنیای اطراف داشته باشد، اما بهتر است به هر چیزی نگاهی زیبا و پر از حس مثبت داشته باشیم، در این صورت زندگی مان دگرگون شده و مدام حس خوب را به نزدیکان و اطرافیان نیز منتقل می کنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع گذر رودخانه

 

انشا در مورد گذر رودخانهپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 0.8 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

24 + = 32