پایه هفتم

انشا در مورد کتاب ها – انشای کتاب دوست خوب من

انشا با موضوع کتاب دوست خوب من برای پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد کتاب ها – انشای کتاب دوست خوب من

مقدمه:

کتاب، موضوع امروز انشاءما درمورد کتاب است کتاب های در انواع مختلف هستند در دسته بنده های مختلف در ابعاد مختلف و از نویسندگان مختلف، قطعاً به گوش تان خورده که می گویند بهترین دوست هر آدم کتاب است، این جمله واقعا درست است و هرگونه بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم دلیل قانع کننده تر از این موضوع پیدا نخواهیم کرد.

تنه انشاء:

متاسفانه در کشور ما سالیانه درصد مطالعه کتاب بسیار پایین است و این موضوع بسیار غم انگیز و وحشتناک است انگار ما از کتاب ترس داریم و گریزانیم تا نگاه به قطر کتاب می کنیم دیگر به آن دست نمیزنیم.

جدا از این مسئله که نمیدانیم چه حجم از بار علمی در آن کتاب قطور قرار دارد چه بسا این کتاب لایق بیشتر از این حجم از صفحات باشد‌.

هرکس مطابق سلایقش به دنبال سبک کتاب هایی که میخواهد از نویسنده مورد علاقه اش میرود، بعضی ها شعر میخوانند بعضی ها به تاریخ علاقه مندند و دسته دیگر روانشناسی و …

هدف از زیستن این است که با بار علمی بسیار بالایی زندگی کنیم نه آن‌ که در نهایت جهل به ادامه زندگی بپردازیم روزانه با دوساعت مطالعه میتوان کلی موضوع آموخت و در زمینه های مختلف اظهار نظر و تبادل اطلاعات‌کرد و مسیر زندگی را تغییر داد.

انشا در مورد کتاب ها - انشای کتاب دوست خوب من
انشا در مورد کتاب ها – انشای کتاب دوست خوب من

نتیجه گیری:

اگر  شما همین دوساعت مظالعه در روز را در قالب های بیشتر مثلا دوساعت در هفته، درماه، در سال در نظر بگیرید آنگاه شاهد تغییرات در خود خواهید بود به قول بزرگی که میگفت: اگر میخواهی بدانی 5 سال آینده با چه کسانی در ارتباط هستی و درچه درجه ای هستی کتاب بخوان. به هر حال کتاب می تواند کمک بزرگی به رشد سطح فرهنگ و درک انسان ها از یکدیگر بکند. این مسئله مهمی است.

مطلب پیشنهادی :  انشا اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی و اجتماع

انشا در مورد کتاب ها – انشای کتاب دوست خوب منپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.4 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 2