پایه دوازدهم

انشا در مورد پیدایش ترس در زندگی انسان

انشا با موضوع پیدایش ترس در زندگی انسان پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا در مورد پیدایش ترس در زندگی انسان

مقدمه:

ترس گاهی در زندگی ما حس می شود و قطعا منفی ترین واکنشی است که ما حس می کنیم داریم و می توانیم آن را در حدی کنترل کنیم، اما گاهی از دستمان خارج می شود و همه چیز را بر هم می زند، در این مواقع فراموش نکنید که انسان ها شرایط خاصی را برای خودشان و روحشان به وجود می آورند که گاه همه چیز را بدتر می کند.

تنه انشاء:

ترس های درست و صحیحی در زندگی ما وجود دارد، مثلا ترس از تصادف، ترس از حیوانات خطرناک و گزند آن ها و همین طور ترس هایی که در این سطح هستند، اما برخی از ترس ها غیرمنطقی است، مثلا ترس از تاریکی که برای رفع آن باید چاره ای اندیشید، این مورد در کودکان نیز بیشتر حس می شود و به شدت می تواند روی آینده آن ها تاثیرگذار باشد.

برای رهایی از این وضعیت استفاده از روش های درمان روحی و مشاوره های روانی می تواند کاملا نتیجه بخش باشد، فرا تر از هر چیزی نباید فراموش کنیم که انسان ها می توانند ترس خود را از بین برده و در بدترین شرایط نیز بر آن غلبه کنند، ما نیز باید بیاموزیم که انسان ها هر چه بیشتر رو به جلو در مسیر موفقیت حرکت کنند ترس نیز بیشتر می شود.

برای رهایی از این ترس ها انسان هایی که پشتکار خوبی دارند روز به روز موفق تر خواهند شد. فرا تر از هر از موضوعی وقتی مسیر ادامه زندگی را به خوبی بررسی می کنیم، پر از ترس های کوچک و بزرگ است، باید خودمان را برای یک جنگ با ترس و حرکت در مسیر زندگی و پیشرفت آماده کنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد ریسک در زندگی و موفقیت
انشا در مورد پیدایش ترس در زندگی انسان
انشا در مورد پیدایش ترس در زندگی انسان

نتیجه گیری:

انسان زمانی کامل می شود که تجربه بدست آورده و بتواند با استفاده از آن ها بر ترس خود غلبه کند.

انشا در مورد پیدایش ترس در زندگی انسانپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

42 + = 47