پایه دهم

انشا در مورد ویژگی های یک دانش آموز خوب

انشا با موضوع ویژگی های یک دانش آموز خوب برای پایه دهم

پایه دهم انشا در مورد ویژگی های یک دانش آموز خوب

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد ویژگی های برجسته یک دانش آموز خوب است و این که آیا ما نیز می توانیم صاحب چنین ویژگی هایی شویم، نخست این که باید بدانید دانش آموزی خوب است که تمامی جوانب را رعایت کند و صرفا درسخوان نباشد. او باید در طول دوره تحصیل خود شخص مودبی باشد.

تنه انشاء:

یک دانش‌آموز ایده‌آل کسی است که هر دانش‌آموز دیگری به آن نگاه می‌کند و او را تحسین می کند . او برای اینکه تمام وظایف خود را در کلاس درس یا کلاس انجام دهد مورد تحسین قرار می‌گیرد . او در میان معلمان مورد علاقه بسیاری است و وظایف مختلف در مدرسه به او واگذار می‌شود . هر معلمی می‌خواهد کلاس او پر از این دانش آموزان باشد.

هر پدر و مادری می‌خواهد بچه‌اش را در کلاس تحت نظر داشته باشد و یک دانش‌آموز ایده‌آل باشد.

بسیاری از دانش آموزان می‌خواهند انتظارات والدین خود را برآورده کنند، اما فاقد اراده و بسیاری از عوامل دیگری هستند که برای یک دانش‌آموز ایده‌آل حس موفقیت را به وجود می آورد، در این وضعیت شما باید سعی کنید تا اراده خود را با انجام فعالیت های مهم تقویت کنید.

فرا تر از هر چیزی بهتر است از یاد نبرید که انسان های موفق از روز اول موفق نبوده و این خصوصیت را کم کم به دست آورده و حالا به این وضعیت رسیده اند. تنها انسان هایی موفق می شوند که قدر زندگی و وقت خود را می دانند و تلاش می کنند که موفقیت های بزرگ را رقم بزنند.

انشا در مورد ویژگی های یک دانش آموز خوب
انشا در مورد ویژگی های یک دانش آموز خوب

نتیجه گیری:

اگر می خواهید در تحصیل موفق باشید باید بدانید که از همین حالا می توان شروع کرد، نگذارید زمان بگذرد و پشیمانی برای شما باقی بماند.

مطلب پیشنهادی :  انشا سفر کوتاه و یک روز به کویر

 

انشا در مورد ویژگی های یک دانش آموز خوبپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 2