پایه دهم

انشا در مورد فصل تابستان و ویژگی های این فصل

انشا با موضوع فصل تابستان و زیبایی های این فصل

پایه دهم انشا در مورد فصل تابستان و ویژگی های این فصل

مقدمه:

فصل تابستان یکی از بی نظیر ترین اتفاقاتی است که در زندگی هر کدام از ما بار ها رقم می خورد، در فصل تابستان همیشه اتفاقات خوب و مثبت در انتظار ما خواهد بود و آرامشی که این فصل دارد وصف نشدنی است.

ضمن این که دانش آموزان در فصل تابستان وقت آزاد دارند و می توانند کار های مختلفی انجام دهند و از سه ماه وقت خود به خوبی استفاده کنند.

تنه انشاء:

شما در فصل تابستان می توانید به سفر های طولانی بروید و از زمانی که در گرما و کنار ساحل می گذرانید لذت ببرید، قطعا هر کسی دوست دارد که فصل تابستان را در خانه نماند، حال این اتفاق می تواند سفر به کشور ها و شهر های مختلف باشد.

ضمن این که می توانید در کلاس های ورزشی و زبان نام نویسی کنید تا علم و حرفه دیگری نیز بیاموزید که این قطعا بسیار جذاب است.

تابستان نوید بخش لحظات پر از هیجان و خوشی است، با دوستان خود به پارک می روید و می توانید فوتبال بازی کنید، تمرین کنید، فصل تیر، مرداد و شهریور می توانند بهترین اتفاق باشند برای هر کسی که می خواهد یک بار دیگر تلاش کند و به خواسته های مهمش برسد. در واقع بسیاری نیز می توانند در این فصل خود را برای سال تحصیلی جدید آماده کنند.

ما می توانیم تابستان را برای خود بسیار لذت بخش تر کنیم، باید برنامه ریزی داشته باشیم و خود را آماده کنیم که به شهر های مختلف ایران زیبا برویم، از شیراز و تخت جمشید بگیرید تا اصفهان، تهران و استان های شمالی کشور.

مطلب پیشنهادی :  انشا یک روز بهاری را توصیف کنید
انشا در مورد فصل تابستان و ویژگی های این فصل
انشا در مورد فصل تابستان و ویژگی های این فصل

نتیجه گیری:

در نهایت تابستان می تواند بهترین فصل برای شروع روز های خوب باشد، اتفاقات مثبت زیادی در تابستان رخ می دهد و قطعا زندگی تان در فصل تابستان بسیار شیرین تر می شود، ضمن این که میوه های تابستانی جذاب و بی نظیر هستند، از هنداونه بگیرید تا…

طبیعت در تابستان می تواند ایده جذاب و جالبی برای نقاشی باشد و شما می توانید با تصویربرداری از منظره های گندم و برنج خاطرات شیرینی ثبت کنید.

 

انشا در مورد فصل تابستان و ویژگی های این فصلپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 4 =