پایه نهم

انشا در مورد شغل پزشکی و اهمیت آن در جامعه

انشا با موضوع شغل پزشکی و اهمیت آن در جامعه پایه نهم

پایه نهم انشا در مورد شغل پزشکی و اهمیت آن در جامعه

مقدمه:

جامعه در واقع قطعا به هر شغلی نیاز خواهد داشت، کفاش، بنا، نقاش، پزشک، مهندس، نویسنده، مخترع و… البته که یکی از مهم ترین شغل ها در کشور ما و کشور های پیشرفته پزشکی است که البته شاخه های گوناگون و گسترده ای دارد و قطعا شما هم این شغل را بسیار مهم می دانید.

تنه انشاء:

اگر خدایی نکرده دچار درد و بیماری شوید، نخستین کاری که ذهتان می رسد، مراجعه به یک پزشک است که می تواند بیماری ها و درد های شما را نخست تشخیص داده و پس از آن نیز علاج کند، فرا تر از هر چیزی نباید فراموش کنید که انسان و سیستم بدنی اش نسبت به بیماری آسیب پذیر است.

استفاده از دارو ها، انواع روش های درمان، رژیم درمانی و البته جراحی ها توسط پزشکان انجام می شود، از پزشک عمومی گرفته تا، دندانپزشک، متخصص بیماری های خاص و… همه و همه یک وظیفه بر عهده دارند و آن هم درمان بیماری ها است و در قبال این مسئله علم زیادی بدست آورده اند.

پزشکان مسئول افزایش امید به زندگی و نیز بهبود و بالا بردن رفاه در جامعه ما هستند. افرادی که از بیماریهایی مثل سرطان نجات پیدا میکنند، معمولا بقای خود را مدیون فداکاری، مهارت و تعهد پزشکان هستند و این مسئله در تمامی جوامع بسیار مهم و نکته ای کلیدی است.

انشا در مورد شغل پزشکی و اهمیت آن در جامعه
انشا در مورد شغل پزشکی و اهمیت آن در جامعه

نتیجه گیری:

نباید فراموش کنیم که سلامتی خود را نخست مدیون خدای بزرگ و بخشنده و پس از آن روش های درمانی هستیم که پزشکان در اختیار ما قرار می دهند و مشکلات جسمانی و روحی و بیماری های سخت ما را درمان می کنند. آن ها انگار که فرشته نجات هستند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد هنر و هنرمندان

 

انشا در مورد شغل پزشکی و اهمیت آن در جامعهپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 29 = 32