پایه هفتم

انشا در مورد شغل پزشکی و انواع آن

انشا با موضوع شغل پزشکی و انواع آن پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد شغل پزشکی و انواع آن

مقدمه:

موضوع امروز انشاء ما در زمینه ناجی انسان هاست روی سخنم با پزشکان عزیز سرزمینم است برای همه ما در سنین مختلف پیش امده که اگر پرسیده باشند میخواهید در آینده چکاره شوید؟

در پاسخ بگویید دکتر ، مهندس، خلبان و پلیس … پزشکی شغل بسیار سختیست که نسیب انسان های مستعد و دارای پشتکار میشود زیرا با تلاش های فراوان و مطالعات زیاد باید همیشه خود را بروز نگهدارند.

تنه انشاء:

رشته های پزشکی در انواع مختلف هستند از قبیل: عمومی، قلب، دندانپزشکی، مغز و اعصاب و…. که هرکدام در نوع خود سختی و شب زنده داری های خود را دارند.

معمولا پزشکان در شبانه روز اکثر وقت خود را از شادی در کنار خانواده میزنند و در حال خدمت به مردم هستند پزشکی یعنی عشق یعنی آن قدر عاشق کارت باشی که بتوانی قید هرچیز را بزنی پزشکان در هنگام فارق التحصیلی از دانشگاه سوگند یاد می کنند که نسبت به جان بیماران مسئول باشند و تا لحظه اخر دست از تلاش برندارند.

و صد البته پزشکی همانطور که گفتیم شغل بسیار حیاتی، حساس، و مهم است که اگر یک اشتباه در آن رخ دهد می تواند عواقب بدی را در انتظار داشته باشدبینا بر این میگوییم علاقمندان به پزشکی باید با تلاش و پوشش وارد رشته پزشکی شوند و به صورت قوی شروع به فعالیت کنند

انشا در مورد شغل پزشکی و انواع آن
انشا در مورد شغل پزشکی و انواع آن

نتیجه گیری:

اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم باید بگوییم که پزشکی قطعا یکی از سخت ترین و البته حساس ترین شغل هایی است که می توانید انتخاب کنید، البته که پزشکان همواره نزد مردم از احترام خاصی برخوردار هستند. در واقع سطح علمی آن ها بالا است و پزشکان موجب نجات جان انسان ها می شوند.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع ضرب المثل ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است

 

انشا در مورد شغل پزشکی و انواع آنپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 32 = 41